۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۱۳۸۹۲
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم عنوان کرد؛

برنامه ریزی برای خدشه دار کردن چهره فرهنگی قم

برنامه ریزی برای خدشه دار کردن چهره فرهنگی قم
حجت الاسلام گرجی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهر قم گفت: از آنجایی که ضربه اصلی را قم به دشمنان نظام زده، آنها همیشه برای ضربه زدن به پایگاه اصلی انقلاب تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با اشاره به وضعیت فرهنگی شهر قم گفت: قم همچنان جزء فرهنگی ترین و مذهبی ترین شهرهای دنیا است و مردم قم ارادتمندترین مردم دنیا به اهل بیت عصمت و طهارت هستند و این را در برگزاری مجالس شادی و عزای اهل بیت(ع) به اثبات رسانده اند.

وی با تاکید بر اینکه قم، اهل بیتی و ولایتی است، ابراز کرد: در کنار این واقعیت که قم همچنان قم مذهبی و فرهنگی است اما از آنجایی که ضربه اصلی را قم به دشمنان نظام زده است آنها نیز همیشه برای ضربه زدن به این پایگاه اصلی اسلام، نظام و انقلاب تلاش می کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم افزود: علم، اجتهاد و بصیرت علما و مردم متدین و انقلابی قم کمر دشمنان را شکسته است لذا دشمنان این انقلاب، نظام و اسلام راستین عزم خود را بر دسیسه و توطئه ها بر علیه قم جزم کرده اند تا وضعیت فرهنگی این شهر مقدس را دچار تحول کنند.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به اینکه هزینه های گزاف و دشمنی های شوم، قربانیانی در شهر قم داشته است، یادآور شد: برخی با غرض و برنامه ریزی شده برای ضربه و خدشه به چهره فرهنگی و مذهبی قم، به این شهر مسافرت می کنند و تا حدودی هم موفق بوده اند.

وی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی قم نسبت به سایر شهرهای ایران بهتر است، اظهار داشت: وضعیت قم نسبت به آنچکه در سال های قبل و نسبت به آنچکه انتظار می رود، وضعیت مناسبی نیست.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه قم همانند لباس سفیدی است که کوچکترین لکه سیاهی چهره او را نازیبا می کند، تصریح کرد: قم شهر خون، قیام و مادر انقلاب است و حتی یک لکه سیاه هم قابل تحمل برای شهر مقدس قم نیست.

وی اشاره ای نیز به معماری شهر و المان های قم داشت و خاطرنشان کرد: نسبت به معماری شهر مقدس قم و المان های داخل شهر و ورودی و خروجی های شهر قم نیز مطالبه گری هایی داریم اما در حال حاضر براساس اولویت ها پیگیری ها را انجام می دهیم.

ارسال نظرات