۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۱۴۸۳۹
معاون حوزه علمیه گیلانغرب تاکید کرد؛

لزوم برخورد با پدیده «سگ گردانی» در معابر عمومی

لزوم برخورد با پدیده «سگ گردانی» در معابر عمومی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم نسبت به پدیده «سگ گردانی» در معابر برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از مسئولان فرهنگی شهرداری گیلانغرب اظهار داشت: مقوله حجاب و عفاف مبحثی وسیع و گسترده است که نیازمند واکاری است.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: حجاب و عفاف تنها به شکل و ظاهر افراد جامعه بر نمی گردد، بلکه این مورد مهم زیرمجموعه های بسیاری دارد که این زیرمجموعه خود یک منشور اخلاقی ـ اسلامی را می سازند.

وی با تاکید بر اینکه امروز حجاب و عفت زن مسلمان توسط رسانه های غربی و بیگانه مورد هجمه قرار گرفته است، تاکید کرد: دشمن برای نفوذ در جوامع اسلامی اعتقادات و داشته های دینی مسلمین را هدف قرار داده است، دشمن با جبهه گیری بی سابقه ای در سال های اخیر حجاب و پوشش زن مسلمان را آماج اهانت و توهین های خود قرار داده است.

حجت الاسلام رضوانی زاده تصریح کرد: بی گمان در پس از توطئه، دشمنان برنامه های خطرناکی برای دین مبین اسلام در دست اجرا دارد، لذا باید همه در این شرایط ویژه بسیار هوشیار باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پدیده «سگ گردانی» برخی از شهروندان، عنوان کرد: متاسفانه تبلیغات رسانه  ها به ویژه شبکه های ماهواره به تدریج در حال تغییر سبک زندگی زوجین جوان شده است به گونه ای که به عینه دیده می شود در سطح معابر عمومی برخی از خانواده ها اقدام به «سگ گردانی» می کنند که این امری قبیح و دور از اخلاق است.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب خاطرنشان کرد: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم نسبت به پدیده نوین و ناهنجار «سگ گردانی» در معابر عمومی و شهری به شدت برخورد نمایند./1400/

ارسال نظرات