۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۱۴۸۷۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن از همه توان خود برای نابودی قدرت معنوی نظام استفاده می‌کند

دشمن از همه توان خود برای نابودی قدرت معنوی نظام استفاده می‌کند
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ترویج بی حجابی و کشف حجاب در برخی شهر‌ها توطئه دشمن است تا قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایران را خرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در شب ولادت امام هادی(ع) با تبریک ولادت این امام همام، گفت: دشمن از همه توان خود برای نابودی قدرت معنوی جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی افزود: یک از راه‌های دشمن برای نابودی قدرت معنوی جمهوری اسلامی تغییر سبک زندگی دینی و ترویج سبک زندگی غربی در ایران است.

به گفته وی ترویج بی حجابی و کشف حجاب در برخی شهر‌ها توطئه دشمن است تا قدرت معنوی جمهوری اسلامی را خرد کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: رضا خان در سال ۱۳۱۴ در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) تجمع حمایت از حجاب را به رگبار گلوله بست به طوریکه اجساد شهدای حجاب را با ۵۷ کامیون از مسجد گوهرشاد خارج کردند که یکی از آن‌ها شهیده «سیده محترم بانو سادات قاضیان فینی» تنها شهیده حجاب کاشان و استان اصفهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بانوانی که قصد بوسیدن تبرکی عبای آیت الله صافی را داشتند، ایشان خطاب به آن‌ها می‌فرماید، چادر شما از عبای من مقدس‌تر است، چرا که چادر شما امر به معروف و نهی از منکر است.

وی از اسلام به عنوان دین سیاست و دین معنویت نام برد و اضافه کرد: دین و معنویت و سیاست درهم تنیده است و از هم جدا نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطالعه کتاب سه دقیقه در قیامت نوشته شهید مدافع حرمی که به کما رفته و برگشته را تأکید کرد و یادآور شد: این شهید مدافع حرم در این کتاب می‌گوید، من در برزخ خانم بی حجابی را دیدم که حجاب بد و آرایش غلیظ او که سبب انحراف و حق الناس یکصد نفر شده بود در برزخ محاکمه و منتظر عذاب الهی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم حفظ حجاب کامل بانوان تأکید کرد و با اشاره به اینکه «حجاب از واجبات اسلام است»، افزود: اگر مسلمان هستیم قرآن پیروان خود را به حفظ حجاب دعوت کرده است و اگر مسلمان نیستیم «حجاب قانون جمهوری اسلامی ایران است» همه باید به قانون جمهوری اسلامی احترام بگذارند و قانون را رعایت کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات