۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۱۵۴۰۴
دبیر استانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر کرمانشاه:

همایش «شیرخوارگان حسینی» در کرمانشاه برگزار می شود

همایش «شیرخوارگان حسینی» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ فرهاد دوستی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان کرمانشاه بعد از ۲ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، فرهاد دوستی امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده بعد از دو سال وقفه به عدم اپیدمی کرونا، امسال همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار می شود.

دبیر استانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) کرمانشاه گفت: این همایش در اولین جمعه ماه محرم، چهاردهم مردادماه همزمان با سراسر کشور در سطح استان کرمانشاه نیز برگگزار می شود.

دوستی عنوان داشت: امسال پیش بینی می شود که 7500 همایش شیرخوارگان حسینی در سطح کشور برگزار شود و 45 همایش نیز در دیگر کشورهای جهان برگزار گردد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش کمیته های های شهرستانی این همایش تشکیل شده است و نیز تمهیدات ویژه از لحاظ بهداشتی، امنیتی و رفاهی، برنامه ریزی شده است

دبیر استانی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با تولید و انتشار نماهنگ سربازان ظهور با هم صدایی جمعی از «مادران انتظار» به استقبال بیستمین همایش شیرخوارگان حسینی رفته است.

بر اساس این گزارش، در راستای نشر شعار همیشگی همایش شیرخوارگان یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم. او را برای ظهور نزدیکت، برگزین و حفظ کن و اطلاع رسانی برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی صفحه اینستاگرام به نشانی shirkhareghan_ksh ایجاد شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق با خادمان خود در ارتباط باشند./1400/

ارسال نظرات