۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۱۵۵۸۵
نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی:

عمده مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری دولت های قبل است

عمده مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری دولت های قبل است
بابایی کارنامی با اشاره به این که نمی توان عملکرد مثبت دولت سیزدهم را نادیده گرفت، گفت: عمده مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری دولت های قبل است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی انتقادات نسبت به عملکرد دولت، گفت: با وجود برخی انتقادات نسبت به دولت اما نمی توان از عملکرد مثبت کابینه سیزدهم چشم پوشی کرد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و معضلات در بخش های اقتصادی و رفاه و معیشت مردم، و عملکرد مثبت کابینه آیت الله رئیسی در بخش های مختلف به ویژه در حوزه روابط بین الملل، اظهار داشت: بخش عمده مشکلات اقتصادی امروز ناشی از بی تدبیری دولت های قبل است.

نماینده ساری در مجلس افزود: رییس جمهور و کابینه باید برای بهبود وضعیت فعلی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم سریع تر و با برنامه ریزی دقیق تر وارد عمل شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی معضلات و مشکلات اقتصادی که بخشی از جامعه محروم و مستضعف کشور را دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: دولت سیزدهم و وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط باید برای کاهش آلام مردم و رفع این مشکلات و معضلات با برنامه ریزی دقیق گره گشایی کنند.

بابایی کارنامی همچنین با اشاره به موفقیت های دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان بویژه مهار ویروس منحوس کرونا و واکسیناسیون عمومی و برخی اقدامات مثبت در حوزه های دیگر، افزود: توجه ویژه به دیپلماسی عمومی و قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بین المللی و توجه ویژه به کشورهای همسایه در بخش های مختلف اقتصادی و روابط بین الملل از دیگر اقدامات مثبت این دولت است که بر هیچ کسی پوشیده نیست و نمونه آن را در نشست سه جانبه تهران، مسکو و آنکارا به وضوح می توان مشاهده کرد.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت هر چه بیشتر نظارت دولت و وزراتخانه ها و دستگاه های اجرایی بر کنترل بازار و قیمت ها بویژه کالاهای اساسی، خاطر نشان کرد: نظارت جدی بر قیمت های کالاهای اساسی و برخورد با اخلالگران بازار یکی از مهم ترین اقدامات دولت، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و نظارتی و امنیتی است.

وی با بیان این که این نظارت های مستمر می تواند به تثبیت قیمت ها و کمبودهای ناشی از بی ثباتی در بازار بسیار موثر واقع شود، افزود: سرعت عمل دولت، وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی برای حل معضلات و مشکلات مردم مورد توقع همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات