۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۷۳۰

اختتامیه مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه ـ آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم  مرحله شهرستانی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز ششم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور برگزیدگان رشته‌های مختلف در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

حجت الاسلام جواد جاسمی، مسؤول اداره اوقاف ناحیه یک کرمانشاه در این مراسم  طی سخنانی با بیان اینکه حضور در جلسات قرآنی مایه توفیق و مباهات است، اظهار کرد: قرآن کتاب راهنما و هدایت بشر است و هر لغزشی از سوی بشر در خروج از مسیر عبودیت، قطعا بدلیل عدم توجه به احکام و آیات نورانی قرآن کریم بوده است۔

مسؤول اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک کرمانشاه افزود: در مسابقات شهرستانی ۶۲۱ نفر حضور داشتند که ۳۵۱ نفر در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: ۲۷۱ خواهر و ۸۰ برادر در این مسابقات شرکت کردند البته تعداد زیادی ثبت نام کرده بودند ولی بدلایلی موفق به حضور نشدند.

حجت الاسلام جاسمی گفت: مابقی افراد در رشته های معارف، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه شرکت کرده اند که از ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه  مسابقات به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی همچنین از بالا بودن سطح مسابقات خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال‌های قبل روند رو به رشدی داشتیم و طبق برنامه منسجمی این مسابقات اجرا شد.

در پایان این مراسم، برگزیدگان مرحله شهرستانی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شدند، همچنین سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود دانش آموزی اجرا شد./1400/

ارسال نظرات