۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۱۶۲۱۲
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است
لرستان- حجت الاسلام هاشمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و گفت: ترویج این فرهنگ در رأس برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در شورای فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان رومشکان، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: دراین راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به رسالت خطیر بنیاد شهید در عرصه خدمت رسانی به جامعه ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رأس امور قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی و حرکت در مسیر تحقق آرمان های شهدا است.

حجت الاسلام هاشمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج ارزش ها خواند و گفت: این مهم نیاز جامعه و لازمه ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.  

وی با اشاره به برگزاری کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان، بیان کرد: برگزاری این کنگره آبروی استان لرستان است و از همه ظرفیت ها باید در جهت برگزاری باشکوه این کنگره استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: از ظرفیت برگزاری کنگره 6 هزار و 544 شهید لرستان در راستای ساماندهی گلزار شهدا و خدمت به جامعه ایثارگر استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات