۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۱۸۱۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توجه طلاب به تحقیق و پژوهش

ضرورت توجه طلاب به تحقیق و پژوهش
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید براین که طلاب باید به پژوهش و تحقیق بیش از پیش توجه کنند، گفت: طلاب باید جهادی درس بخوانند و پژوهش محور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از طلاب و مدرسان جامعه المصطفی واحد گرگان با بیان این که اهل بیت(ع) محور وحدت هستند، گفت: شیعه و سنی حول محور ائمه اطهار (ع) وحدت دارند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند جامعه المصطفی طی سال های اخیر افزود: مهندسی انسانی بین المذاهبی که در فضای جامعه المصطفی شکل گرفته گویای صمیمیت، صداقت و صفا است.

امام جمعه ساری، دعوت به وحدت، انسجام و تقریب را شاخصه صداقت دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم و اولیای دین در راستای وحدت، انسجام و اعتصام به حبل الله حرکت و دعوت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی با توجه به این که فلسطینی ها اهل سنت هستند از آنها حمایت می کند، تصریح کرد: ایران اسلامی شعار تقریب و وحدت را سر می دهد چون مردم فلسطین مظلوم و بی دفاع هستند مورد حمایت ایران قرار دارند.

وی با تأکید براین که برای شناخت واقعیت باید تحلیل و بررسی شود و برداشت های اختلافی نباید مورد به راه افتادن جنگ و خونریزی شود، خاطرنشان کرد: تنوع و کثرت آرا در بین انسان ها باید به وحدت منتهی شود.

امام جمعه ساری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را منادی وحدت در جامعه جهانی معرفی کرد و گفت: امام خمینی(ره) بزرگترین منادی وحدت در جهان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمینن لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که طلاب باید به پژوهش و تحقیق بیش از پیش توجه کنند، تصریح کرد: طلاب باید جهادی درس بخوانند و پژوهش محور باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که طلاب باید اخلاق مدار باشند، ادامه داد: جهل مانع دریافت حقیقت می شود و طلاب باید به تهذیب نفس و تزکیه توجه کنند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات