۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۱۸۳۴۱
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران:

مطالبه گری طلاب بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد

مطالبه گری طلاب بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد
مازندران - حجت الاسلام فلاح مطالبه گری را یکی از رسالت های مهم طلاب و حوزویان عنوان کرد و گفت: مطالبه گری طلاب باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان با اشاره به خدمات این مرکز برای طلاب و روحانیان، گفت: دارا بودن کد مرکز خدمات برای بهره مندی طلاب از خدمات حمایتی ضروری است.

وی با بیان این که مرکز خدمات حوزه علمیه خدمات متعددی را به طلاب و خانواده های آنها ارائه می دهد، افزود: در تلاش هستیم دغدغه های رفاهی طلاب را به حداقل ممکن کاهش دهیم تا این قشر بیشتر به علم آموزی و کسب دانش و تقوا بپردازند.

حجت الاسلام فلاح، ارائه خدمات سلامت و امور بیمه ای، برگزاری اردوهای زیارتی، ارائه تسهیلات بانکی ویژه طلاب و روحانیان، حمایت از نخبگان علمی حوزوی و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه طلاب و خانواده های آنها را از جمله بخشی از مهم ترین خدمات و برنامه های این مرکز عنوان کرد.

وی همچنین از بررسی وضعیت سلامت طلاب جدید الورود از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه استان خبر داد و افزود: این طلاب با هماهنگی بخش سلامت و درمان مرکز خدمات از لحاظ سلامت مورد برررسی قرار می گیرند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری آموزش سواد رسانه، فضای مجازی و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی فردی و گروهی از سوی این مرکز خبر داد و تصریح کرد: توانمندسازی خانواده های طلاب نظیر بسترسازی برای ایجاد اشتغال برای آنها به صورت آموزش، بهره گیری از ظرفیت های بیرونی و درون نهادی و همچنین اعطای تسهیلات خود اشتغالی دنبال می شود.

وی همچنین با بیان این که مرکز خدمات مازندران به هفت هزار طلبه و خانواده های آنها خدمات ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) افتخاری است که امروز نصیب همه علاقه مندان به این عرصه شده است.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که امروز مهم ترین وظیفه و رسالت طلاب در کنار علم آموزی و کسب تقوا، عمل به رهنمودهای ولی رفقیه است، خاطرنشان کرد: طلاب باید به گونه ای تلاش کنند تا حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان از آنها راضی و خشنود باشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در ادامه مطالبه گری را یکی از رسالت های مهم طلاب و حوزویان عنوان کرد و افزود: مطالبه گری طلاب باید بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات