۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۱۸۳۷۰
رییس سازمان عقیدتی سیاسی  وزارت دفاع عنوان کرد؛

تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی برای ارتقاء وضعیت اقتصادی ملت

تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی برای ارتقاء وضعیت اقتصادی ملت
کرمانشاه ـ حجت الاسلام آقاجان پور گفت: آیت الله رئیسی و تیمش به صورت شبانه روزی برای ارتقاء وضعیت زندگی و اقتصادی ملت ایران تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان پور امروز در مراسم یادبود و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بارزترین نماد و الگوی یک مدیر انقلابی و مردمی را می توان در زندگی و سیره شهیدان رجایی و باهنر به عینه دید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی  وزارت دفاع گفت: همه ما در هر پست و مسؤولیتی که برعهده که باید بتوانیم به این وظیفه خود به خوبی عمل کنیم زیرا زمان به سرعت می گذرد و این افتخار بزرگ از دست می رود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش و کوشش خود را برای تغییر وضعیت کنونی دارد، عنوان داشت: آیت الله رئیسی و تیمش به صورت شبانه روزی برای ارتقاء وضعیت زندگی و اقتصادی ملت ایران تلاش می کنند تا جایی که تمام ایام هفته را مشغول کار در این زمینه هستند.

حجت الاسلام آقاچان پور با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا و بزرگان این نظام و انقلاب کمترین کار درحق این عزیزان است، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش و برنامه هایی می تواند نقش بسزایی در شناخت نسل جوان با فراز و نشیب های این انقلاب داشته باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی  وزارت دفاع گفت: ملت ایران 8 سال تمام در مقابل جهان استکبار با دستان خالی مبارزه کردند و در این مسیر ایثار و فداکارهای بزرگی از سوی این مردم صورت گرفت، بنابراین خدمت به مردم ایران یکی از بزرگترین کارها و جهاد است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دشمنان به قدرت و اقتدار ایران به خوبی واقف هستند، اظهار کرد: امروز قدرت نظامی و دفاعی ایران به هیچ وجه با قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست، امروز ایران خود به یکی از قدرت های نظامی در منطقه و حتی جهان تبدیل شده است که این جایگاه را باید نتیجه تلاش فرزندان این مملکت دانست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی  وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ان شاء الله ایران اسلامی در آینده ای نه چندان دور با قدرت نظامی و دفاعی خود خواهد توانست که بسیاری از معادلات جهانی را برهم بزند./1400/

ارسال نظرات