۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۱۸۴۳۰
حجت الاسلام والمسلمین غریب:

حمایت از آمران به معروف را وظیفه شرعی خود می‌دانیم

حمایت از آمران به معروف را وظیفه شرعی خود می‌دانیم
دادستان قم با اشاره به حمایت قوه قضائیه از برخورد با آسیب‌های اجتماعی مانند جرایم حوزه عفاف و حجاب، گفت: در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از آمر به معروف حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب در دیدار مسئولان قضایی استان با آیت الله سعیدی که ظهر روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: سیاست ما در برخورد با جرایم خشن، سیاست قاطع و اجرای سریع احکام قضایی است که بازدارنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه تخفیف در اجرای احکام در احکام سنگین نداریم و فقط در جرایم سبک از تخفیف در مجازات استفاده می کنیم، گفت: در چند سال اخیر احکامی که اجرا شده است آثار بازدارندگی خوبی داشته و در زندان همه می دانند که حکمی که صادر می شود به سرعت اجرایی می شود.

دادستان قم با اشاره به حمایت قوه قضائیه از برخورد با آسیب های اجتماعی مانند جرایم حوزه عفاف و حجاب، گفت: در بحث صدور دستور قضایی برای اجرای قانون هیچ موردی نبوده که درخواست شود و دستور قضایی صادر نشود و در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از آمر به معروف حمایت می‌کنیم به شرطی که از قانون تجاوز نکرده باشد.

وی با بیان اینکه ما حمایت از آمران به معروف و مقابله با نا هنجاری های اجتماعی را وظیفه شرعی خود می‌دانیم، گفت: در زمینه صدور دستور قضایی شبانه روزی پاسخگو هستیم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
نباید گذاشت تعدادی وقیح و هنجارشکن که گویا از خدا بی خبرند، جسارت کنند آن هم به کسانی که مظلومانه فداکاریها کردن و عزیزانشان رو برای این مملکت دادن وحشیانه حمله می کنند‌ ؟!!!برای حفظ امنیت و آرامش مردم مان خواهان برخورد قاطعانه با مسببین هستیم.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کاری کنید تا بد حجابی توی جامعه برطرف بشه و امنیت خانواده ها حفظ بشه.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
وقتی با افراد هنجار شکن برخورد مناسبی نمیشه پس اون ها هر روز جری تر میشن.
درخواست برخورد قاطع رو از قوه قضاییه رو داریم.
امیدوارم که نسبت به حمایت قضایی آمران به معروف مماشات صورت نگیره
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
بعضی از این زن های بی حجاب دست شیطان رو از پشت بستن آدم ازشون وحشت داره چون بی حیا هم هستن از هیچ رفتار و گفتار زشتی ابا ندارن فقط با زور میشه جلوشون رو گرفت.باید برخورد سنگین با این دو شیطان صفتی که اخیرا به همسر و دختر شهید خادم صادق بی حرمتی کردندو امثال این ها بشه که حداقل از ترس هم شده این وحشی‌گری ها بر ضد دین داران جامعه زیاد نشه
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
حجاب یک اصل در استحکام بنیاد خانواده و اجتماع است قانون بایستی محکم با هنجار شکنی برخورد کنه
0
0