۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۷۱۹۰۵۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

قدرت جهان اسلام در گرو وحدت و انسجام مسلمین است

قدرت جهان اسلام در گرو وحدت و انسجام مسلمین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: تا زمانی که بین مسلمانان برادری، وحدت و تقریب وجود دارد هیچ آسیبی به امت اسلام نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز وحدت و انسجام مسلمین برای مبارزه با جریان جهانی استکبار و صهیونیسم امری ضروری و حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: تاریخ جهان اسلام به ما نشان داده است که وحدت مسلمین محکم ترین عامل در برابر دشمنان است و زمانی که این وحدت حالت عملی به خود بگیرد هیچ قدرتی نمی تواند در برابر مسلمین مقاومت کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تا زمانی که بین مسلمانان برادری، وحدت و تقریب وجود دارد هیچ آسیبی به امت اسلام نخواهد رسید.

آیت الله علما افزود: بنابراین حیاتی ترین نیاز امروز همه مسلمانان و جهان اسلام دوری از اختلاف و دودستگی است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی  در اجلاسیه مجمع جهانی اهل بیت (ع)، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در این مجمع بزرگی و جایگاه والای اهل بیت علیهم السلام را برای همه تبیین فرمودند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: 19 شهریورماه سالروز شهادت آیت الله طالقانی به دست منافقان کوردل و بیستم شهریورماه هم سالروز شهادت آیت الله مدنی، دومین شهید محراب است، این علمای دین خدمات بسیاری به اسلام و انقلاب داشته اند./1400/

ارسال نظرات