۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۱۹۲۹۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسئولان خدمت به مردم را وظیفه دینی و انسانی خود بدانند

مسئولان خدمت به مردم را وظیفه دینی و انسانی خود بدانند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: کسانی که در جامعه اسلامی دارای پست و مقامی هستند باید سرلوحه آنان خدمت به مردم باشد و این را وظیفه دینی و انسانی خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیرعامل و جمعی از کارکنان بانک ملی کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: رفع و رجوع و حل مشکلات مردم در دین اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و به عنوان یک عمل دینی شناخته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: واقعا مردم گرفتار هستند، بنابراین کمک به مردم برای برون رفت از مشکلات بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در این راستا بکوشیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود یادآور شد: بنابراین باید بدانیم، کسانی که برای وام ۵ میلیونی به بانک مراجعه می کنند، حقیقتا دارای مشکل هستند و باید در صدد رفع گرفتاری آنان برآمد.

آیت الله علما عنوان کرد: کسانی که در جامعه اسلامی دارای پست و مقامی هستند باید سرلوحه آنان خدمت به ملت و مردم باشد و این را وظیفه دینی و انسانی خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با ابزار نارضایتی از وضعیت بیکاری در این استان، گفت: بیکاری در کرمانشاه بالاست و بانک ها خیلی خوب می توانند به رفع معضل بیکاری کمک کنند، زیرا هر چه به افراد ضعیف کمک شود ارزشمند است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه راحت باشد و آرامش داشته باشد باید به مردم کمک کنیم، خدمتگزاری به مردم بالاترین عنوان است زیرا همین به درد می خورد، اگر به خلق خدا خدمت کنیم، خدا هم به ما یاری می رساند./1400/

ارسال نظرات