۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۹۸۹۱
آیت الله حسینی بوشهری:

تهدیدهای دشمن با هدایت های امامین انقلاب و حضور مردم ناکام مانده است

تهدیدهای دشمن با هدایت های امامین انقلاب و حضور مردم ناکام مانده است
رئیس جامعه مدرسین گفت: انقلاب تهدیدهای درونی را شاهد بوده که با هدایت های امامین انقلاب و حضور مردم در تمام‌ سطوح تاکنون دشمن ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه جبهه مقاومت خواب را از چشم دشمنان ربوده است، گفت: این انقلاب با امدادهای غیبی و با اقتدار جوان های از خود گذشته با ظرفیت های درونی و داخلی پیروز شد و تمام این ویژگی‌هایی که رمز پیروزی ما است علت بقای انقلاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ماندنی است، ابراز کرد: انقلاب تهدیدهای درونی را شاهد بوده که با هدایت معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب و حضور مردم مومن و متدین و نیروهای مسلح در تمام‌ سطوح تاکنون دشمن ناکام مانده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمن از صدور انقلاب به کشورهای دیگر در هراس است و بیگانگانی که از ایران بهره می بردند و دستشان قطع شده باعث لطمه به انقلاب ارزشی ما می‌شوند.

وی با تشریح دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اظهار کرد: در بعد تهدیدات بیرونی شاهد تهدیدات فراوانی چون کودتا، تحریم اقتصادی و استفاده از ستون پنجم در ایجاد تفرقه بین مردم بوده ایم اما یکی از مسائلی که سخت مردم‌ ما را هشت سال درگیر کرد جنگ تحمیلی بود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب دشمنان را ناکام گذاشته است، تصریح کرد: در این جنگ،‌ نیروهای مسلح ما از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و توده مردم در سراسر کشور جانانه ایستادند و با هدایت‌های امام (ره) دشمن را ناکام گذاشتند و در نهایت سرزمین‌مان را واگذار نکرده و تسلیم دشمن نشده‌ایم.

استاد حوزه علمیه با تشریح اینکه انقلاب اسلامی الگوی جدیدی به دنیا ارائه داده است، خاطرنشان کرد: کسانی به ظاهر طرح دوستی دارند اما نقشه کشی کرده و طمع به مرزهای ما دارند لذا نیروهای مسلح چون دفاع مقدس باید کشور را حفظ کرده و نگذارند به این مملکت آسیب برسد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با ابراز اینکه دو تهدید داخلی و خارجی متوجه هر انقلابی است، خاطرنشان کرد:‌ در تهدید داخلی اتفاق‌هایی در جامعه رخ می‌دهد که دشمنان آرام آرام بین مردم و آرمان های انقلاب فاصله می‌اندازد و مردم انگیزه‌های روزهای نخست انقلاب را از دست می دهند از این رو نیازمند به صحنه آمدن نیروهای انقلابی و ارزشی در جامعه هستیم. 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه باید در هنگام دسیسه ها جهاد تبیین کرد، ابراز داشت: نسل جوان در این بین و در تهدیدهای دشمنان داخلی و خارجی بیش از دیگران‌ تاثیرپذیر هستند و به دلیل آشنا نبودن با روزهای سخت انقلاب تحت تاثیر افکار بیگانگان قرار می گیرد لذا همگان باید به جهاد تبیین و خنثی کردن توطئه و دسیسه های دشمنان اقدام کنند.

ارسال نظرات