۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۲۰۳۵۰
با صدور بیانیه ای؛

احزاب و تشکل‌های انقلابی کرمانشاه اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

احزاب و تشکل‌های انقلابی کرمانشاه اغتشاشات اخیر را محکوم کردند
کرمانشاه ـ جمعی از احزاب و تشکل‌های انقلابی کرمانشاه در بیانیه‌ای اغتشاشات و فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از احزاب و تشکل‌های انقلابی کرمانشاه در بیانیه‌ای اغتشاشات و فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

ایران اسلامی همواره در مسیر روشن و رو به رشد خود که استکبار جهانی رو مایوس کرده اقتدارش را به نمایش گذاشته و برای این اقتدار شهدای زیادی را تقدیم نموده است.

هشت سال دفاع مقدس آغاز اقتداری بود که امروز ساحتش در خون شهیدان گلگون کفن به منصه ظهور رسیده است. صیانت از این خاک در کمال هوشیاری نیروهای عزیز حفظ امنیت در هر گوشه این مرز و بوم باعث شده تا جامعه‌ای رو به آرامش را تجربه کنیم و معنای تعالی اندیشه های ناب اسلامی ایرانی  را به جهانیان نشان دهیم.

در این روزها که دست پلید دشمنان ملعون انقلاب اسلامی از آستین عده ای وطن فروش و ساده لوح بیرون آمده می بینیم که به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هتک حرمت می شود. اینان کسانی هستند که توسعه اندیشه های ناب اسلامی را باور ندارند و نمی خواهند، عده ای که در قالب کلمه مطالبه گری آب در آسیاب امریکا و صهیونیست می ریزند و از ابعاد بعد آن هرگز آگاه نیستند که اینان دشمنان اسلام ناب محمدی هستند و هیچگاه پیشرفت، توسعه و آرامش خاورمیانه را نمی خواهند.

برخورد با اقدامات ضد دینی و ضدملی نیاز به اهتمامی متعهدانه داشت که به حمدالله با تدبیر و درایت فراجا صورت گرفت. تبلیغات سوء و مذبوحانه دشمنان در جبهه معاند نظام و انقلاب با قلم روزنامه نگاران متعهد و متدین و هوشیاری مردم آگاه و همیشه در صحنه نه تنها نقشه هایشان را ناکام گذاشت بلکه حضور مردم در حمایت از ایران اسلامی و انقلاب گرانقدر اسلامی در تجمع امت محمد رسول الله(ص) باعث شد تا با آرمان های امام راحل(ره) باری دیگر تجدید میثاق داشته باشند.

احزاب و تشکل های انقلابی استان کرمانشاه ضمن تشکر ویژه از فراجا و حضور همه اندیشمندان در حمایت از نظام و انقلاب، هرگونه تخریب به اموال عمومی و تعرض به افراد را که از صف دشمنان انقلاب اسلامی جدا هستند را محکوم نموده و رعایت و احقاق حقوق شهروندی آنها را واجب می داند و باری دیگر اعلام می دارد که همواره پای آرمان امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت ایستاده است.

شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه، جمعیت آبادگران جوان کرمانشاه، جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کرمانشاه، جامعه روحانیت مبارز کرمانشاه، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، اسلامی کرمانشاه، حزب ایران جوان در کرمانشاه، جمعیت اسلامی فرهنگیان کرمانشاه، حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه، حزب ایران زمین در کرمانشاه، جمعیت تحول، پیشرفت و عدالت ایران، اسلامی در کرمانشاه، خبرگان کشاورزی  کرمانشاه، جامعه اسلامی فرهنگیان کرمانشاه، جامعه اسلامی مدیران کرمانشاه، جبهه پیروان خط امام و رهبری کرمانشاه، تشکل‌های هدایتی حمایتی کشاورزی کرمانشاه، کانون کارآفرینی کرمانشاه، انجمن اسلامی بازار کرمانشاه و جمعیت وفاداران انقلاب استان کرمانشاه این بیانیه را امضا کرده اند./1400/

ارسال نظرات