۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۲۰۶۷۳
باحضور مسئولان حوزوی و ارشدین نظامی استان قم؛

مراسم وداع با طلبه بسیجی شهید زاهدلویی برگزار شد

مراسم وداع با طلبه بسیجی شهید زاهدلویی برگزار شد
مراسم وداع با بسیجی شهید مهدی زاهد لویی با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار قم و شخصیت های حوزوی و نظامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم وداع با بسیجی شهید مهدی زاهد لویی شب گذشته پس از اقامه نماز و عشا با حضور علما، مسئولان حوزوی، فرمانده سپاه استان قم و خیل عظیمی از بسیجیان استان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

زاهد لویی برگ زرینی از بسیجیان حوزوی بود که پس از اصابت با سلاح سرد اغتشاشگران حادثه اخیر چند روزی در بیمارستان بستری و سپس با قلبی آرام به آرزوی دیرین مردان الهی رسید و کارنامه عمر خود را با نمره عالی شهادت به پایان رسانید.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان سخنران این مراسم ویژه بود که با اشاره به گفت: امام حسن عسکری(ع) فرمودند هیچ فتنه و ابتلاعی پیش نمی‌آید مگر اینکه خیری برای مومنین در بردارد و فتنه های آخرالزمانی موجب غربال منافقین خواهد شد.

وی با بیان اینکه منافق کسی است که در درون بی اعتقاد اما در ظاهر کاملاً انقلابی و مومن نما است،افزود: از برخی اشتباهات می توان گذشت اما از بستر سازی منافقین نباید به راحتی عبور کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تقدیر و تشکر از نیروهای انتظامی و اطلاعات گفت: مردم قدردان زحمات شما هستند و از مسئولان خواستار پاسخ قاطع به هنجارشکنان و آشوبگران هستند.

وی افزود: مردم از قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با آشوبگران و لیدر های اصلی آشوب می باشند و این مردم سرباز و فدایی ولایت هستندو دشمنان و تجزیه طلبان بدانند که خونی که درگ ما است هدیه به رهبر ما است.

وی ادامه داد: سلبریتی ها و حوزویانی که با بیانیه و رفتار خود موجب دمیدن شعله آشوب بودند باید با بیانیه اصلاحی خود اشتباه گذشته خود را جبران کنند.

مردم نیز با شعار «مرگ بر منافق»، «الله اکبر» و «ما همه سرباز توایم خامنه ای» به استقبال از پیکر شهید شتافتند.

گفتنی است برنامه‌ تشییع پیکر شهید مدافع امنیت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی از سوی روابط عمومی سپاه پاسداران استان قم به این شرح اعلام گردیده است:

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت 

سه‌شنبه ۱۲ مهرماه

ساعت ۱۵:۰۰

تجمع و نماز در صحن امام رضا(علیه‌السلام) حرم مطهر، تشییع بسمت صحن جواد الائمه، سه راه خورشید و سپس خیابان امامزاده ابراهیم(علیه‌السلام)

دفن پیکر مطهر در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (علیه‌السلام) قم

مراسم اولین شب تدفین شهید مدافع امنیت

سه‌شنبه ۱۲ مهرماه

بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء

آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع)

ارسال نظرات