۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۲۱۲۶۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

صهیونیست ها سالیانه میلیاردها دلار هزینه جنگ رسانه ای علیه ایران می کنند

صهیونیست ها سالیانه میلیاردها دلار هزینه جنگ رسانه ای علیه ایران می کنند
کرمانشاه ـ رشیدی گفت: اسرائیل سالیانه میلیاردها دلار هزینه جنگ رسانه ای علیه ایران می کند و در اغتشاشات اخیر به خوبی ردپای صهیونیست ها و آمریکایی ها هویدا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محمد رشیدی امروز در همایش زنان و دختران نبوی که در میدان آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر در مسئله حجاب مشکل داریم علت آن این است که این دستور خدا را به جامعه به خوبی تبیین نکرده ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: امام راحل معتقد بودند که تزکیه و تهذیب نفس بر آموزش و علم مقدم تر است با این وجود باید اذعان داشت که در بحث تهذیب و تزکیه کم کاری کرده ایم.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: برای انجام کارهای فرهنگی باید محتوا های جذاب تهیه کنیم و در شبکه های اجتماعی در دسترس بچه ها قرار دهیم.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از سوی دیگر با ورود فضای مجازی به زندگی مردم این موضوع مهم و تاثیرگذار را رها کردیم و همین امر باعث شد که برخی از جوانان در دام فضای مجازی گرفتار شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نباید اجازه بدهیم دشمنان بین ما تفرقه بیندازند، گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای همه ما دردناک بود با این وجود دشمنان که مترصد چنین فرصتی بودند این موضوع را بهانه ای برای اغتشاش در کشور قرار دادند و دنبال ایجاد انشقاق در جامعه بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه داعش زاییده اسرائیل و آمریکاست، عنوان داشت: دشمنان با هدف تضعیف و از بین اسلام داعش را در جهان اسلام ایجاد کردند ولی جبهه مقاومت با رهبری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از بین رفت.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسرائیل سالیانه میلیاردها دلار هزینه جنگ رسانه ای علیه ایران می کند و در اغتشاشات اخیر به خوبی ردپای صهیونیست ها و آمریکایی ها هویدا بود.

رشیدی عنوان کرد: باید بدانیم صف اعتراض کنندگان با اغتشاش گران جدا است و مسئولان باید با دقت به اعتراض های مردم گوش دهند، زیرا بخش عمده گلایه مردم از مسایل اقتصادی می باشد./1400/

ارسال نظرات