۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۱۳۸۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نقش دشمن اصلی در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر فراموش نشود

نقش دشمن اصلی در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر فراموش نشود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه نقش دشمن اصلی در اغتشاشات اخیر فراموش نشود، گفت: بنیاد دفاع از دموکراسی در آمریکا از فتنه گران دفاع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک ولادت امام جعفر صادق(ع) و رسول اکرم(ص)، گفت: پیامبر اکرم(ص) بسیار ساده زیست بودند.

وی بر لزوم تبعیت از سیره پیامبراکرم (ص) در زندگی و پرهیز از تجمل گرایی تأکید کرد و افزود: مراقب باشیم فریب ظواهر دنیا را نخوریم و برای آخرت خود تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین نسبت به برخی مسؤولان برای مسابقه در تجمل گرایی هشدار داد و بر ساده زیستی مسؤولان تأکید کرد و اظهار داشت: برخی اوقات حتی ارتقاء تلفن همراه و لپ تاپ نیز تجملگرایی محسوب می‌شود.

وی خدمات جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر را بی بدیل دانست و افزود: خدمات عمرانی، رفاهی و معنوی امروز نظامی اسلامی ایران با دوره پهلوی و قاجار قابل مقایسه نیست.

به گفته وی یکی از خدمات معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری نماز‌های جمعه در سراسر کشور است که ملت ایران در دوره پهلوی از چنین نعمتی بی بهره بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بهره مندی ملت ایران از نعمت ولایت را قابل شکر دانست و افزود: رهبری الهی در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از نعمت‌هایی که هیچ کشوری از چنین نعمتی برخوردار نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا تا زمانی که مورد تأیید شورای نگهبان که سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب شده نباشد شریعت ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اعتبار قانون اساسی کشور بعد از رأی ۹۸ درصدی مردم به امضای نائب امام زمان(عج) باید برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به نقش دشمن اصلی در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: بنیاد دفاع از دموکراسی در آمریکا نقش مهمی در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی آمریکا دارد برای دفاع از فتنه گران در ایران دارد.

وی افزود: دوم خرداد ۱۴۰۱ حدود چهار ماه قبل از اغتشاشات در ماجرای مشکلات گرانی ها، بنیاد دفاع از دموکراسی در آمریکا به آمریکایی توصیه کرد دولت بایدن به اعترضات در ایران کمک کند و آن را حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، افزود: این اندیشکده آمریکایی توصیه کرده است اگر در یک نقطه از ایران تجمع و اعتصاب و اعتراضی شد در حمایت از آن کوتاهی نشود و بلافاصله اعلام حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بنیاد دفاع از دموکراسی در آمریکا توصیه کرده است اگر ایران شبکه‌های اجتماعی خارجی را مسدود کند بلافاصله اینترنت ماهواره‌ای را فعال تا معترضان ایرانی ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه این اندیشکده دهم مهر ماه امسال به آمریکایی ها پیشنهاد می‌دهد در صورت راه اندازی اینترنت ملی در ایران وزیر ارتباطات ایران او را تحریم کنند، افزود: چهاردهم مهر وزیر ارتباطات ایران تحریم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: وزارت دفاع آمریکا با راه اندازی ارتش ربات در فضای مجازی شخصیت جعلی درست کرده تا فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری و آن‌ها به سمت اقدمات ساختارشکنانه سوق دهد.

وی یکی از راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمن را برطرف کردن مشکل معیشتی مردم با اقدامات زود بازده دانست و گفت: همانگونه که اقدامات زوده بازده در قوه قضائیه انجام شد، انتظار می‌رود اقدامات زود بازده در قوه مجریه نیز انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد، در کنار فعالیت‌های کلان در کشور، شاهد اقدامات زود بازده نیز باشیم تا از مفاسد اجتماعی جلوگیری شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات