۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۲۱۷۵۲
شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم در بیانیه ای:

وقت آن است که بررسی شود چه کسی و با چه ابزاری فتنه را به پا کرد

وقت آن است که بررسی شود چه کسی و با چه ابزاری فتنه را به پا کرد
شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم اعلام کرد: باید بررسی شود چه کسی و با چه ابزاری فتنه را به پا کرد و چه کسانی در لباس هنرمند و عالمان دین در آتش فتنه دمیدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برخورد با سلبریتی ها و عالمان حوزوی و دانشگاهی شد که با پیام و بیانیه های خود بر آتش فتنه دمیدند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

با احترام و آرزوی توفیق معروض می دارد در روزهایی که جنابعالی در مصاف استکبار جهانی به دل دشمن زده بودید و در سازمان ملل عکس شهید سلیمانی را بالای دست گرفته بودید؛ کفتارها و لاشخور ها که خیال کرده بودند عرصه خالی است و از غیور مردان مبارزه با تروریسم فقط عکسی مانده است و بس، احساس کردند می‌توانند جولان بدهند پس از لانه هایشان بیرون آمدند و با بهانه ای تعدادی جوان و نوجوان خام را فریب داده و خیابان آوردند؛ از سر ناموس شیعه چادر کشیدند، مسجد و امامزاده را آتش زدند، به قرآن و پرچم توهین کردند و هر آنچه توانستند به اموال ملت و دولت آسیب زدند. البته شیرمردان انتظامی و نیروهای حزب الله که برایشان دعوت به آرامش و تحمل اعتراضات بود وقتی دیدن شرارت از حد گذشت با آنها مقابله کردند.

آنها را از خیابان جمع کرده و فتنه را خاموش کردند، اکنون که گرد و غبار فتنه فرو می نشیند وقت آن است که بررسی شود چه کسی و با چه ابزاری فتنه را به پا کرد و چه کسانی در لباس هنرمند و لباس عالمان دین در آتش فتنه دمیدند و کدام مسئولی با ترک فعل یا کم‌کاری دست دشمن را تا اعماق خانه هایمان باز گذاشت تا به فرموده حضرت آقا فضای مجازی قتلگاه جوانان ما شود.

حضرت آیت الله؛ طلاب، اساتید و گروه‌های فرهنگی حوزه به طور جدَ خواهان موارد زیر هستند:

۱- بسته شدن دائمی شبکه های مجازی که در تهییج و ساماندهی فتنه مشارکت داشتند مثل اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و ... همه آنها که با ترویج فساد و فحشا بنیان خانواده را هدف گرفته‌اند.
۲- برخورد با مسئولینی که با ترک فعل و بی اعتنایی به دستور حضرت امام خامنه ای نسبت به ساماندهی فضای مجازی و راه اندازی اینترنت ملی زمینه ساز این فتنه شده اند.
۳- برخورد جدی با هنرمندان و عمامه به سر ها و همه کسانی که با سوء استفاده از تاثیر پذیری جامعه از موقعیت شان در آتش فتنه دمیدند.

وقت آن است که بررسی شود چه کسی و با چه ابزاری فتنه را به پا کرد

ارسال نظرات