۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۷۲۲۵۱۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برای مقابله با هجم عظیم از توطئه های دشمنان باید هوشیار باشیم

برای مقابله با هجم عظیم از توطئه های دشمنان باید هوشیار باشیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: برای مقابله با این هجم از توطئه های دشمنان باید هوشیار و متعهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل با پشتوانه دینی و اتکا به خداوند متعال آمریکا و دیگر ابرقدرتها را به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انسان با تقوا و بندگی خدا به درجات عالی می رسد و بداخلاقی هایی که در جامعه می بیند به تدریج از بین می روند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: ایران امروز ام القرای منطقه و حتی جهان شده است و همین امر یکی از علل دشمنی معاندان و ابرقدرتهاست، لذا برای مقابله با این هجم از توطئه های دشمنان باید هوشیار و متعهد باشیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان داشت: کسانی که در حرم مطهر شاهچراغ شیراز به شهادت رسیدند برای دعا و عبادت به درگاه خداوند متعال در آن مکان حضور داشتند نه آشوب و درگیری، لذا کسانی که دستشان به خون این عزیزان آغشته شد، شقی ترین افراد زمانه خود هستند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: حادثه دلخراشی که در حرم شاهچراغ شیرازی روی داد بارها در تاریخ این انقلاب اسلامی روی داده است و ملت ایران برای اقتدار این نظام خون های زیادی داده اند.

نماینده  ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از نوجوانان و جوانان برای دفاع از این انقلاب به جبهه های جنگ شتافتند و جان خود را فدا کرده اند لذا باید گفت که این انقلاب به همین آسانی به این جایگاه نرسیده است.

آیت الله علما گفت: «موشه دایان» اسرائیلی در جلسه ای بیان کرد که ایران اسلامی در جهان یک زلزله خواهد بود و امروز همان روزی است که این فرد از آن خبر داده است، امروز ایران به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جهان، خاطرنشان  کرد: دشمن برای جلوگیری از قدرت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی دست به هر توطئه و فتنه ای می زند که بهترین نمونه برای این ادعا را می توان به راه اندازی اغتشاشات در کشور و نیز عملیات تروریستی چند روز گذشته در حرم شاهچراغ شیراز دانست./1400/

ارسال نظرات