۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۲۲۹۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مدیران برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند

مدیران برای حل مشکلات مردم در دسترس باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در محلات و مساجد برای حل مشکلات در دسترس مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان کاشان با تقدیر و تجلیل از دولت مردمی و انقلابی و همچنین سفر‌های استانی استاندار اصفهان به نامه ۳۱ نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: در این نامه امیرمومنان(ع) به امام حسن(ع) می‌فرماید، تو پاره تن من و کل وجود من هستی، اگر اتفاق و مصیبتی برای تو بیفتد برای من افتاده است.

وی از ائمه جمعه و استاندار به عنوان پدر معنوی در استان و شهرستان‌ها و از فرمانداران به عنوان پدران مادی شهر و استان و کشور نام برد و با اشاره به اینکه نامه ۳۱ نهج البلاغه برای استاندار مصداق دارد، افزود: مردم شهرستان کاشان و مردم استان اصفهان پاره‌های تن استاندار اصفهان هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان حضور مدیران در کنار مردم را سبب دلگرمی و آرامش مردم دانست و بر لزوم پاسخگویی شفاف و صریح مدیران کاشان در حضور استاندار اصفهان برای حل مشکلات این شهرستان تاکید کرد و افزود: پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی تمامی مشکلات را برطرف خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین از استاندار اصفهان درخواست کرد برای حل کردن مشکلات به مناطق تحت پوشش رفته و در جهت حل مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با انتقاد از پایین بودن سرانه ورزشی در شهرستان و استان اصفهان، سرانه ورزشی هر ایرانی را بر اساس قانون برنامه پنجم را یک متر مربع اعلام کرد و گفت: شهرستان کاشان با ۲۰ سانتیمتر مربع و استان اصفهان با ۲۸ سانتیمتر مربع در بین استان‌های کشورپایین‌ترین سرانه ورزشی را دارد.

وی در ادامه آمادگی خود و استاندار اصفهان را در حضور وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری مشکل سرانه ورزشی اعلام و تأکید کرد: با استان شهید پروراصفهان نباید این گونه برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در کاشانه همچنین خواستار اعتبارات فرهنگی نظامی و انتظامی شهرستان کاشان شد و گفت: مسؤولان نسبت به احداث مسجد عوارضی کاشان قم و دیگر مساجد اتوبان کاشان به قم و همچنین جاده قدیم کاشان به قم اهتمام داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات