۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۲۳۴۲۶

۱۷ نفر در طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند

۱۷ نفر در طرح برخورد با اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند
سردار رحیمی گفت: در رابطه با برخورد با اخلالگران بازار ارز ۱۷ نفر سوداگران بازار ارز و معاملات فردایی دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ماموران کلانتری در این طرح ۶۰۴ سارق به عنف، منزل، مغازه، گوشی و دوچرخه را دستگیر کردند که در مجموع ۱۴ باند خلافکاری متلاشی شد.

وی ادامه داد : در این طرح بالغ بر ۱۳ سلاح جنگی و شکاری به همراه ۲۳۸ خودرو و موتور سیکلت به سرقت رفته کشف شده است.

رحیمی گفت: در این طرح به ۹۰۷ پرونده رسیدگی شد و ۲۰۹۰ اموال سرقتی مردم به ارزش ۲۹ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه، ماموران کلانتری ۷۷ قبضه سلاح سرد کشف کردند، ادامه داد: در این طرح ۳۳ پاتوق سارقان، ۱۳ پاتوق مالخران، ۵۴ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۳ محل تجمع اراذل و اوباش منهدم شد.

رحیمی تصریح کرد: ۲۶ درصد از سارقان سارق قطعات و وسایل، ۲۰ درصد سارق اماکن، هفت درصد قاپ‌زن، ۱۹ درصد سارقان معابر، چهار درصد سارق آپارتمان و ویلا‌ها و ۲۴ درصد سارق مغاره و اماکن بودند.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد ۴۵ درصد از سارقان سابقه‌دار هستند و ۵۵ درصد از سارقان برای بار اول دستگیر شدند، گفت: ۱۱ هزار قرص متادون غیرمجاز نیز از سارقان کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در رابطه با برخورد با اخلالگران بازار ارز که در ۳ مرحله به اجرا گذاشته شد ۱۷ نفر سوداگران بازار ارز و معاملات فردایی دستگیر شدند و ۵۴۴ هزار و ۵۷۶ واحد ارز به ارزش تقریب ۱۸ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات افراد سوء استفاده‌گر با توجه به التهابات جامعه ۸۰ هزار هکتار از منطقه خلازیر جنوب تهران برای ساخت و ساز غیرقانونی به تصرف در آمد که در چند روز گذشته با تخریب ۱۵۰ واحد پاک‌سازی شد.

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات