۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۲۳۵۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهدا برای بقای دین جان خود را فدا کردند

شهدا برای بقای دین جان خود را فدا کردند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران به شهدای خود افتخار می‌کند، گفت: همه شهدا به شهادت رسیدند تا دین اسلام بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در یادواره شهدای روستای نشلج کاشان، گفت: امام خمینی(ره) می‌فرماید، انقلاب اسلامی با شعار نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی ایران به دو ابر قدرت آمریکا و شوروی تودهنی زده است و این ترور‌ها و اقدمات خشن از طرف دشمن اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: دشمن وقتی دست به اغتشاش و ترور می‌زند نشان دهنده است که از شکست دادن انقلاب عاجز شده است و اقدام ترروریستی شاه چراغ و شهادت تعدادی از زائران نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمن در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: دشمن در اغتشاشات با تمام توان خود و هزینه‌های هنگفتی که انجام داد به میدان آمد، اما با هوشیاری و بصیرت ملت قهرمان ایران تمامی نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد و شکست خورد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر به بهانه مهسا امینی بود، اما واقعیت آن پذیرفتن برجام دو از سوی ایران برای مذاکره توان موشکی ایران بود، گفت: رهبر معظم انقلاب با اعلام خبر تولید موشک‌های ۱۲ هزار کیلومتری، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با این خبر به دنیا مخابره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا ۴۳ سال است در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در این مدت تنها ۷۰۰ توطئه بزرگ برای شکست جمهوری اسلامی ایران داشته است اما شکست خورده است.

وی انتشار چند خبر واقعی از سوی رسانه‌های بیگانه را زمینه سازی و جلب اعتماد برای انتشار اخبار دروغ در این رسانه ها دانست و گفت: رسانه‌های بیگانه برای اینکه اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند در لابه‌لای خبر‌های واقعی خود خبر‌های دروغ را منتشر می کند تا مخاطبان آن‌ها توان تشخیص خبر دروغ از خبر واقعی را نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز سفر رهبر معظم انقلاب کاشان در ۲۰ آبان ماه سال ۸۰ گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم شهید پرور و ولایتمدار کاشان می‌فرماید، خانواده شهدا کاری کنند تا حرف فرزندان شهدا همان حرف شهدا باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه ملت ایران به شهدای خود افتخار می‌کند و همه شهدا به شهادت رسیدند تا دین اسلام بماند، اظهار داشت: اگر حرف فرزندان و خانواده شهداهمان حرف شهدا باشد به مانند شلیک گلوله‌ای به قلب دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سهل انگاری‌های انجام شده در حوزه فرهنگی گفت: فریب برخی از نوجوانان و دانش آموزان، هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی بیانگر سهل انگاری‌های انجام شده در حوزه فرهنگی است.

وی افزود: اکثریت ملت ایران بیدار هستند و فریب فضای مجازی نمی‌خورند و ملت ایران امسال به مانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در راپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرد و با رهبرمعظم انقلاب بیعت کردند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات