۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۲۵۶۰۴
آیت الله رشاد در پیامی مطرح کرد؛

حوزه‌؛ نهالستان شاخ شهادت و دشتستان جهاد و جانبازی

حوزه‌؛ نهالستان شاخ شهادت و دشتستان جهاد و جانبازی
آیت الله رشاد در پیامی ضمن تسلیت شهادت طلبه بسیجی حسن مختارزاده، گفت: اشرار کوردل بدانند حوزه‌ها، نهالستان شاخ شهادتند و دشتستان جهاد و جانبازی.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی شهادت طلبه‌ی بسیجی حسن مختارزاده، به دست داعشیان شرور و شورشیان بي آرمان، پیامی از سوی آیت الله رشاد رییس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران انتشار یافت.

در بخشی از این پیام آمده است: مبارک باد شولای شرف­ نمون شهادت، بر بالای بلند حسن مختارزاده عزیز. گوارایش باد باده لقاء الله. اشرار کوردل بدانند حوزه‌ها، نهالستان شاخ شهادتند، و دشتستان جهاد و جانبازی. سینه‌ی ما طلبه‌ها آماج آماده‌ برای پذیرش گلوله‌های دژخیمان و مزدوران است، و جانمان در طبق اخلاص برای ایثار و نثار در راه دین، دانش، میهن و ملت. و هنوز « هزار باده ناحورده در تاک است».

متن پیام به شرح زیر است:

وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند / روبه‌صفتان زشت‌خو را نکشند.

گر عاشق صادقی ز مردن مهراس / مردار بود هر آنکه او را نکشند.

مبارک باد شولای شرف­ نمون شهادت، بر بالای بلند طلبه‌ی بسیجی، حسن مختارزاده عزیز، که مقارن ایام سوگ‌گذاری و عزاداری شهادت مظلومانه‌ی مادر معنوی ما طلاب، حضرت صدّیقه­ی کبری (سلام الله علیها)، شاهد شهادت را شائقانه به آغوش کشید و جامه‌ی تن را قهرمانانه بر قامت غیرت درید؛ رخت از وادی فنا به واحه‌ی بقا افکند، و با سیمای خونین حبیب حقیقی هستی را ملاقات کرد. گوارایش باد باده لقاء الله.

بنده­ ی کمترینِ جامانده از جبهه‌ی جهاد، و حرمان­زده‌ی شهد شهادت، از سوی خود و دیگر همسنگرانم در حوزه‌ی علمیه‌ی عریق عاصمه، شهادت این فرزند عزیزمان را که به دست داعشیان شرور و شورشیان بي آرمان صورت بست، به رهبر فرهمند و خردمند، شجاع و انقلابی مان آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) و سایر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه‌ی و والدین گرامی او، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

اشرار کوردل بدانند حوزه‌ها، نهالستان شاخ شهادتند، و دشتستان جهاد و جانبازی. سینه‌ی ما طلبه‌ها آماج آماده‌ برای پذیرش دشنه‌ی دژخیمان و مزدوران است، و جانمان در طبق اخلاص برای ایثار و نثار در راه دین، دانش، میهن و ملت. و هنوز «هزار باده ناخورده در رگ تاک است» و السلام.

علی اکبر رشـاد ۲۰، ۹، ۴۰۱

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
تسلیت
0
0