۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۷۲۵۷۴۳
با حضور آیت الله اراکی و ابوالحسن فیروز آبادی انجام شد؛

رونمایی از آثار جدید دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی

رونمایی از آثار جدید دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی
مراسم رونمایی از ۱۲ اثر از آثار دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی با حضور آیت الله محسن اراکی و دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از 12 اثر از آثار دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی با حضور آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.

در این مراسم که در دفتر آیت الله اراکی برگزار شد، آیت الله اراکی و ابوالحسن فیروزآبادی به سخنرانی پرداختند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم بیان داشت: غربی‌ها در فضای مجازی کشور ما درحال پرورش مسخ فرهنگی هستند و امیدواریم که مسئولان مربوطه دریچه ای نوین در برابر جامعه جهانی ایجاد کنند و با استفاده از داشته‌های فرهنگ غنی اسلام و  انقلاب اسلامی در این زمینه بهره کافی ببرند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به برخی از اهداف دشمنان در فضای مجازی ابراز کرد: یکی از اهداف دشمنان، تسلط آنان بر فضای مجازی کشورها است تا کلام و منطق درست و صحیح به مردم جوامع رسانده نشود و معنای این سخن آن است که هرجا حرف و استدلال انقلاب ما به مردم جوامع جهان رسیده است، مورد قبول آنان واقع شده است.

آیت الله اراکی در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور چین در عربستان سعودی اظهار داشت: در این جلساتی که رئیس جمهور چین با مقامات عربستان داشته است جمله ای بر علیه این کشور و جنایت های آن به زبان نیاورده است و هیچ صحبتی از اقدامات این کشور در یمن نشد و ادعای آنان مبنی بر ایجاد صلح و امنیت در منطقه دروغی بیش نیست.

م/
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار داشت: فضای حاکم بر فضای مجازی کشور ما، فضای جنگی است و در این فضا آنچه تعیین کننده است، دانش قدرت نرم است و همه مردم در این جنگ و چالش درگیر بوده و نقش آفرین هستند.

وی در ادامه افزود: ما معتقدیم که غربی ها به فضای مجازی با پلتفرم های رسانه شکل دادند قاعده گذاری ها را بر اساس این فضا تعیین کرده‌اند تا بتوانند جنگ را مدیریت کنند و با توجه به مطالعاتی که شد در تلاش هستند تا با مدیریت این فضا سبب قطبی سازی در جامعه شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
اروپا حتی برای پورت شارژهای مبایل مثل تایپ سی مصوبه دارند. ما چقدر حکمرانی موفقی در فضای مجازی داشته ایم؟
0
0