۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۵۸۹۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اجرا شود

مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اجرا شود
حجت الاسلام شمسی فر گفت: برای حل مشکلات لرستان، مصوبات سفر رییس جمهوری به لرستان باید هر چه سریعتر عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: به منظور مشکلات لرستان، مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان باید هر چه سریعتر عملی شود.

حجت الاسلام شمسی فر در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به دوگانگی موضع‌گیری‌های غربی‌ها در رابطه با رویدادهای اخیر کشور اشاره کرد و افزود: چرا غربی‌ها زمانی که در ایران آشوب می‌شود آن را به حق می دانند و از آن پشتیبانی می‌کنند ولی اگر همین اتفاق در کشور‌ دیگری که مورد حمایت آنهاست، بیفتد آن را شورش تلقی و با مسببان آن با خشونت برخورد می کنند.

وحدت حوزه و دانشگاه برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است

وی در ادامه با اشاره به ۲۷ آذر ماه روز وحدت حوزه و دانشگاه از این مناسبت به عنوان یکی از آثار انقلاب فرهنگی نام برد و عنوان کرد: روحانیت و دانشگاه نقش خطیری بر عهده دارند به طوری که با درک موقعیت حساس و مهم خود، همواره نقشی اساسی در حفظ انقلاب و همچنین هدایت جامعه را بر عهده داشته و دارند.

امام جمعه موقت خرم آباد همچنین به روز حمل و نقل جاده‌ای اشاره و نقش تلاشگران و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای در توسعه اقتصادی کشور را بی بدیل توصیف کرد و رسیدگی به مطالبات به حق این قشر زحمتکش را خواستار شد.

وی در ادامه روز جهانی عاری از خشونت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: خشونت و اغتشاش هرجا که باشد خوب نیست زیرا در این صحنه‌ها انسان‌های بی‌گناه جانشان را از دست می‌دهند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات