۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۱۶۶
امام جمعه نورآباد:

سبک زندگی فاطمی تضمین کننده سلامت معنوی جامعه است

سبک زندگی فاطمی تضمین کننده سلامت معنوی جامعه است
حجت الاسلام یوسف خانی، بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی تضمین کننده سلامت معنوی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، عصر امروز در نشست خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی در جامعه امری ضروری است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به ظرفیت تبلیغی حوزه علمیه افزود: از فرصت ایام فاطمیه در راستای تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی در جامعه استفاده شود.

وی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) با بصیرت و روشنگری اجازه ندادند حق ولایت پایمال شود و امروز ما با حرکت در مسیر ولایت جلوی توطئه های دشمن بایستیم.

حجت الاسلام یوسف خانی با بیان اینکه امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت سبک و سیره فاطمی است، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی در جامعه تضمین کننده سلامت معنوی و استحکام بنیان خانواده است.

وی عنوان کرد: طلاب و مبلغان خواهر در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی، نهادینه سازی ارزش ها و محافظت از بنیان خانواده در برابر هجمه های فرهنگی رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام یوسف خانی با اشاره به راه اندازی جنگ رسانه ای از سوی دشمن و هدف قرار دادن بانوان و ارزش های دینی، اسلامی اظهار داشت: طلاب و مبلغان با تسلط بر علوم فقهی، مسائل روز و وقایع دنیا پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه باشند و با بصیرت افزایی و جهاد تبیین جلوی هجمه دشمن در این جنگ رسانه ای را بگیرند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات