۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۲۶۳۱۸
امام جمعه شهرستان قصرشیرین تاکید کرد؛

تلاش صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی

تلاش صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: امروز هم می بینیم که صهیونیست ها به نوعی به دنبال گسترش روابط خود با کشورهای اسلامی همانند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: بدخواهان این نظام امروز به شدت از پیشرفت های ایران اسلامی و نیز رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی عصبانی هستند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ایجاد امید در جامعه از اولویت های مهم است، زیرا دشمن به دنبال به وجود آوردن فضای یاس و بی اعتمادی در کشور است.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: حرکت ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی و رویدادهای پس از آن فراتر از اهداف سیاسی معمولی انقلاب ها و دارای جهت گیری و هدف کلان بوده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: تغییر حکومت طاغوت و ظهور جمهوری اسلامی صرفا نقطه آغازین این حرکت بوده که هدف نهایی این است که اگر بخواهیم هدف های ملت ایران را در یک مفهوم خلاصه کنیم که بتواند تا حدود زیادی خواسته های عمومی کشور و ملت را بیان کند و آن را در بر بگیرد مفهوم کلیدی آن عبارت است از پیشرفت طبق تعریفی که اسلام برای آن ارائه می کند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با انتقاد از عادی سازی روابط برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: در سال های اخیر اسرائیل غاصب تلاش های بسیاری برای عادی سازی روابط سیاسی با کشورهایی همانند امارات، مراکش، سودان و بحرین داشته است.

این استاد حوزه یادآور شد: امروز هم به عینه می بینیم که صهیونیست ها به نوعی به دنبال گسترش روابط خود با دیگر کشورهای اسلامی همانند عربستان سعودی هستند و این طرح در دستور کار نتانیاهو قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین افزود: نوع گفتار سران عربستان سعودی نشان می دهد که این کشور علاقمند به عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب است ولی نمی دانند که این تلاش ها از سوی صهیونیست ها برای تامین امنیت خودشان است زیرا در سال های گذشته ضربات سختی از گروه های مقاومت متحمل شده اند و به نوعی به دنبال به دست آوردن امنیت از دست رفته شان هستند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: بی گمان دست دوستی عربستان سعودی و محمد بن سلمان به سمت صهیونیست ها برای این کشور مسلمان عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت زیرا این کار سعودی ها به نوعی خیانت به آرمان های اسلام و ملت فلسطین است./1400/

ارسال نظرات