۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
کد خبر: ۷۲۶۵۵۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
حجت الاسلام هاشمی، گفت: امروز میدان میدان جنگ است و برای مقابله با توطئه های دشمن در این جنگ ترکیبی باید تاریخ شفاهی خانواده شهدا ثبت و ضبط و منتشر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی خانواده شهدا در سطح استان، گفت: اگر با پیروی از سبک زندگی حضرت فاطمه(س) صادق بودن، عدم خیانت و وفاداربودن و مطیع بودن را در زندگی شخصی و اجتماعی خویش پیاده کنیم، جامعه ما به جامعه مهدوی خواهد رسید.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه تاریخ شفاهی خانواده شهدا یک دستور از جانب مقام معظم رهبری است، افزود: در طول این سال ها تاکنون کوتاهی شده است و باید جبران شود.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز همه ما در ثبت و ضبط خاطره مادران و پدران شهدا تکلیف خطیری بر دوش داریم و باید با صداقت، وفاداری و اطاعت از فرمایش رهبر معظم انقلاب در این راستا گام برداریم.

وی با اشاره به انجام 30 برنامه در راستای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواهد شهدا، تأکید کرد: این برنامه ها باید با تلاش و پشتکار انجام شوند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز میدان جنگ است و در برابر جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته است، باید وارد میدان عمل شد، گفت: با تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنیم./9451/   

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات