۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۲۶۹۱۴

کتاب «سیل و سردار» روانه بازارنشر شد

کتاب «سیل و سردار» روانه بازارنشر شد
کتاب «سیل و سردار» خاطراتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل مهیب خوزستان منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «سیل و سردار» به قلم محمدعلی بخشی‌پور توسط انتشارات راه یار راهی بازار نشر شد.

«سیل و سردار» مجموعه‌ای از خاطرات حضور به یاد ماندنی سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در جمع مردم سیل‌زده استان خوزستان است، که یادآور خاطرات آخرین روز‌های حیات پربرکت او نیز محسوب می‌شود.

کتاب «سیل و سردار»؛ خاطرات مردم خوزستان از حضور و کمک‌رسانی حاج قاسم سلیمانی در سیل سال ۱۳۹۸ بوده که تحقیق آن برعهده مصطفی شالباف، جعفر ال‌هایی بوده و تدوین آن را محمدعلی بخشی‌پور انجام داده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را علاوه در کتابفروشی‌ها و همچنین از تارنما یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir تهیه کنند.

«رستم ایرانشهر»، «چمری برای پهلوان»، «یک بغض و هزاران مشت»، «هیرمان»، «سردار گیله‌مردان»، «شروه‌ای برای حبیب»، «بر شانه‌های کارون»، «سردار سربدارها»، «حافظ دل‌ها»، «یزله بر دجله»، «سلیمانی‌ها» و «ابرقدرت خداست»، عناوین پیشین انتشارات «راه یار» هستند که درباره روایت‌ها و خاطرات مردمی شهر‌های مختلف از ایام شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس منتشر شده است.

کتاب «سیل و سردار» روانه بازارنشر شد

ارسال نظرات