۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۷۲۷۲۸۵

بیانیه مجتمع عالی امیرالمؤمنین در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

بیانیه مجتمع عالی امیرالمؤمنین در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی
مجتمع عالی امیرالمؤمنین در بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت را به شدت محکوم کرد و از مسئولان ایران خواست که برخوردی قاطع و عبرت آموز داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجتمع عالی امیرالمؤمنین در بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شعیه را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سوره صف آیه ۸)

بار دیگر دنیای غرب نشان داد که نه تنها به انسان ها ظلم های بیشمار روا می‌دارد بلکه کلمات، مفاهیم و ارزش های مورد ادعای خود را نیز ظالمانه مورد سوء استفاده قرار می‌دهد.

آزادی بیان بهانه ای می‌شود برای آزادی هتاکی و اهانت های بیشرمانه به ساحت آزادمردان و آزادگان.

آری وقتی دنیای استکبار از همه ظرفیت های نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند ولی به خاطر بصیرت، تیزبینی، هوشمندی و معنویت رهبری حکیم انقلاب تمام نقشه هایش نقش بر آب و همه توطئه هایش خنثی و بی اثر می گردد، باید هم خشمگین باشد و چاره ای نمی‌بیند جز اینکه با فحاشی و توهین های پست، به خیال خود از مردان الهی انتقام بگیرد و کودکانه دل خودش را خنک کند‌؛ غافل از اینکه این اقدامات ننگین نه تنها امت اسلام را نسبت به دشمن خود خشمگین و متحد می‌سازد بلکه ماهیت پلید و چهره واقعی و زشت دشمنان اسلام را برای همه جهانیان آشکار می‌کند.

دشمنی که نه منطقی برای گفتگو دارد و نه توانی برای متوقف ساختن پیشرفت های همه جانبه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی باردیگر از سر درماندگی و ناکامی به ناسزاگویی و دلقک بازی روی آورده است.

اما انقلاب اسلامی علیرغم تمام دشمنی ها و سنگ اندازی ها، همچنان با قوت و سرعت به سمت آرمان های الهی و انسانی خود پیش می‌رود و زمینه ساز ظهور دولت جهانی حق و بسط عدالت در کل زمین خواهد بود.

مجتمع عالی امیرالمؤمنین علیه السلام شامل طلاب خواهر و برادر از کشورهای اروپایی و عربی تحت اشراف آیت الله شیخ محسن اراکی حفظه الله، این جنایت بی شرمانه را به شدت محکوم می کند و از مسئولان جمهوری اسلامی ایران برخوردی قاطع و عبرت آموز را مطالبه می نماید.

ارسال نظرات