۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۵۲۹
فرماندار پاوه:

غربی ها ازدواج با همجنس خود یا حیوانات را تمدن می دانند!

غربی ها ازدواج با همجنس خود یا حیوانات را تمدن می دانند!
کرمانشاه ـ رستمی گفت: امروز غربیان ازدواج با همجنس خود یا حیوانات را متمدن و با فرهنگ و توسعه یافته عنوان می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) با حضو روحانیون، مسئولان و مردم پنجشنبه شب در شهرستان پاوه برگزار شد.

اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: امروز دشمنان که بدنبال احیای جایگاه زنان هستند و شعار آزادی سر می دهند، باید گفت ایا زن و زندگی و آزادی در اسلام به درجه اضمحلال رسیده است که میخواهند امروز زنده شود؟

وی اضافه کرد: خداوند می فرماید از نشانه های خلقت من آفرینش زن هست که از جنس خودتان و برای آرامش، زن را آفریدم چون وقتی انسان ارامش داشته باشد به تعالی و رشد می رسد.

وی با بیان اینکه آزادی همواره در دین ما وجود داشته است، ادامه داد: زنان ما کسانی بوده اند که در آن زمان در مقابل فرعونی که ادعای خدایی می کرد ایستاده اند.

فرماندار پاوه با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان می فرماید که متوجه توطئه امریکا و صهیونیسم باشید امروز دشمن در اتاق های جنگ نرم درب سبز باغ بهشت را به دختر ما نشان می دهد که در واقع برای کشاندن به جهنم نابودی است.

رستمی با بیان اینکه امروز غربیان ازدواج با همجنس خود یا حیوانات را متمدن و با فرهنگ و توسعه یافته عنوان می کنند، گفت: این قبیل موارد جز فروپاشی خانواده چیزی در آن نیست.

وی در پایان گفت: بر اساس روایات خانه در حکم‌ مسجد است و خانواده اهل مسجد و خوب همسرداری کردن جهاد فی سبیل الله است./1400/

ارسال نظرات