۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۲۷۵۳۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در بین نسل های انقلاب است

دشمن به دنبال ایجاد انحراف در بین نسل های انقلاب است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: جوانان باید بسیار باهوش و با بصیرت باشند زیرا دشمن با استفاده از روش های بسیار پیچیده به دنبال ایجاد انحراف در بین این نسل انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) به عنوان مادر ائمه اطهار علیهم السلام شناخته می شود و این بزرگ بانوی اسلام منشأ ایمان به خدا و عبادت پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جهاد تبیین یکی از اصول بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم نسبت به انجام گرفتن این مهم تاکیدات بسیاری دارند زیرا با جهاد تبیین می توانیم که دستاوردهای این نظام را به همگان بشناسانیم.

امام جمعه کرمانشاه حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) را عاملان به جهاد تبیین دانست و گفت: بی شک اگر این بزرگ بانوان جهان اسلام نبودند امروز اثری از این دین در دنیا نبود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود یادآور شد: با وجود اینکه جامعه ما به نوعی با تورم و مشکلات اقتصادی روبروست ولی در مقابل اقتدار و قدرت ایران امروز لرزه بر اندام ابرقدرت های جهان انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نشریه شارلی ابدو که سابقه توهین به قرآن، رسول اکرم(ص) را در کارنامه خود دارد به تازگی به مرجعیت و رهبری اهانت هایی کرده است که باید با این نشریه مبتذل و دین ستیز برخوردی قاطع صورت گیرد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: در اغتشاشات اخیر دشمنان برنامه ریزی های بسیاری برای سرنگونی این نظام انجام داده بودند و به آن امید بسیاری داشتند ولی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران مانع از این امر شد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جوانان باید بسیار باهوش و با بصیرت باشند زیرا دشمن با استفاده از روش های بسیار پیچیده به دنبال ایجاد انحراف در بین این نسل انقلاب است./1400/

ارسال نظرات