۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۵۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضرت فاطمه دریای فضیلت و مکارم اخلاقی هستند

حضرت فاطمه دریای فضیلت و مکارم اخلاقی هستند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) دریای فضیلت و مکارم اخلاقی اند، گفت: ایشان بهترین الگوی عملی و رفتاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بین کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان خرم آباد که در مجتمع توانبخشی ایثار برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و تولد امام راحل، گفت: حضرت فاطمه(س) دریای فضیلت و مکارم اخلاقی بوده و بهترین الگوی عملی و رفتاری هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: حضرت فاطمه(س) فضائل و مکارم اخلاق را در عمل، گفتار، فکر و اندیشه و اخلاق پیاده می کرد.

وی در ادامه خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را عبادت خواند و گفت: خدمت به این قشر که با ایثار جان خویش در را خدا قدم برداشتند، رضای خداوند متعال را در پی دارد و در این راستا باید به جنبه های مادی و معنوی توجه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تحکیم عقاید دینی و آموزه های اسلامی، معرفت افزایی و بصیرت افزایی نسبت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و بیان داشت: انس با قرآن و گسترش معارف قرآنی از دیگر برنامه هایی است که در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: توجه به تحصیلات این قشر و مسائل فرهنگی دینی و معرفت افزایی دیگر مسائلی مهمی است که نسبت به جامعه هدف باید مورد توجه قرار گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات