۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۲۹۶۱۳
به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی؛

دوره‌ آموزشی معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

دوره‌ آموزشی معارف انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
سومین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی(دهه فجر ۱۴۰۱) به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، سومین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی(دهه فجر ۱۴۰۱) به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) در راستای تبیین و شناساندن معارف انقلاب اسلامی، علاوه بر ارائه مشاوره آموزشی و حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت مدرس توسط سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های مردمی؛ با استفاده از «ظرفیت‌های آموزشی نوین» و «روزآمدِ علمی»، اقدام به طراحی، تولید و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای نظام دانایی عموم علاقه مندانِ معارف انقلاب اسلامی و شکل‌دهی نهضتی معرفتی و تبیینی به صورت فراگیر کرده است.

استفاده از جایگاه استادی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، بهره‌گیری از الگوهای آموزشی «بدیع» و «روزآمد» و همچنین «استفاده از ظرفیت آموزش مجازی» از ویژگی‌های طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی این مؤسسه است.

مخاطبین اصلی این دوره‌ها «دانشجویان و طلاب»، «بانوان» و «نوجوانان» سراسر کشور می‌باشند و این دوره‌ها برای افراد واجد شرایط به صورت ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) برگزار می‌شود که آخرین مهلت پذیرش آخر بهمن ماه 1401 می باشد.

علاقه مندان جهت مطالعه جزئیات بیشتر و ثبت نام در دوره می توانند به آدرس سایت مراجعه کنند.

سومین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی

ارسال نظرات