۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۲۹۶۱۴
در آستانه اولین سالگرد ارتحال آیت الله علوی گرگانی؛

کتاب «آیت علم و عمل» چاپ و منتشر شد

کتاب «آیت علم و عمل» چاپ و منتشر شد
کتاب «آیت علم و عمل» یادنامه مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی در آستانه اولین عالم ربانی توسط انتشارات فقیه اهل بیت(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب آیت علم و عمل (یادنامه آیت الله العظمی علوی گرگانی) به کوشش حجت الاسلام آقای سید حسین کشفی در آستانه اولین سالگرد ارتحال آن عالم ربانی در ۶۵۶ صفحه توسط نشر فقیه اهل بیت منتشر شد.

 این کتاب در ۸ فصل تدوین شده است که عبارتند از:

فصل اول زندگی‌نامه معظم له و پدر بزرگوارشان آیة‌الله حاج سید سجاد علوی.

فصل دوم: مصاحبه‌های آیة‌الله العظمی علوی گرگانی با: ۱. مجموعه مستند سعادتمندان (خاطرات و زندگی نامه)، ۲. ستاد بزرگداشت آیةالله حاج سید محمد محقق داماد، ۳. مجله پاسدار اسلام (درباره امام خمینی و انقلاب اسلامی) و ۴. دفتر تبلیغات اسلامی (درباره دفاع مقدس).

فصل سوم: خاطرات درس‌های اخلاق؛ معظم له در خلال درس‌های اخلاق به شرح حال بزرگان و ذکر حکایات درس آموز از زندگی آنان پرداخته است که در ۴ عنوان کتاب منتشر شده است. در این فصل داستان‌هایی که در این چهار کتاب نقل شده و معظم له خود شاهد آن بوده یا با واسطه اساتیدشان نقل می کنند آورده شده است.

فصل چهارم: از نگاه دیگران؛ شامل ۳۰ مصاحبه از شخصیت‌های مختلف حوزوی و منسوبان آیة‌الله العظمی علوی گرگانی.

فصل پنجم: مقالات علمی؛ در این فصل ۵ مقاله علمی درباره آثار و نظریات فقهی و اصولی مرجع فقید آمده است.

فصل ششم: پیام‌های تسلیت، فصل هفتم: اشعار و مراثی و فصل هشتم: اسناد و تصاویر.

علاقه مندان می توانند این کتاب را از نشر فقیه اهل بیت(ع) به آدرس: قم، خیابان صفاییه، کوچه۲۶ پلاک۸، مدرس آیت الله العظمی علوی گرگانی تهییه کنند و یا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۱۱۳۲تماس بگیرند.

کتاب «آیت علم و عمل» چاپ و منتشر شد

ارسال نظرات