۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۸۱۳

نمایشگاه کتاب دین میزبان انتشارات «عتبه العباسیه»

نمایشگاه کتاب دین میزبان انتشارات «عتبه العباسیه»
ششمین نمایشگاه کتاب دین با بهره‌مندی از ظرفیت غرفه‌های بین‌المللی از جمله انتشارات حرم حضرت ابوالفضل(ع) میزبان مخاطبان بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، غرفه انتشارات «عتبه العباسیه المقدسه» با بیش از 700 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دین میزبان عموم بازدیدکنندگان است.

موسوعه‌های مهم به زبان عربی بخش قابل توجهی از آثار این غرفه را به خود اختصاص داده است و یکی از نسخ ارزشمند انتشارات عتبه عباسیه موسوعه جهاد کفایی در 64 جلد است که توسط گروهی از نویسندگان این ناشر دینی منتشر شده است.

موسوعه پاسخ به شبهات دینی در 16 جلد و کتاب «محمد رسول‌الله» به زبان‌های فارسی و انگلیسی نیز در غرفه انتشارات «عتبه العباسیه» موجود است و به عموم مخاطبان ارائه می‌شود.

نمایشگاه کتاب دین میزبان انتشارات «عتبه العباسیه»

بعضی از کتاب‌های موجود در غرفه این انتشارات، در حوزه تفسیر علوم قرآن و نهج البلاغه و همچنین اعراب و تحقیق است و همچنین کتب مؤلفان مطرحی همانند آیت الله سید محمد حکیم از مراجع تقلید نجف و همچنین سید عبدالرزاق موسوی مقرم به‌عنوان شخصیت مورد اعتماد اساتید حوزه در این غرفه موجود است.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ١٤٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظرات