۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۳۲۴۷۹
حجت الاسلام امینیان:

دشمن برای حجاب در تابستان پیش رو برنامه ریزی وسیعی دارد

دشمن برای حجاب در تابستان پیش رو برنامه ریزی وسیعی دارد
اصفهان – حجت الاسلام امینیان گفت: با اشاره به اینکه دشمن برای حجاب در تابستان پیش رو برنامه ریزی وسیعی دارد، گقت: فتنه بی عفتی و بی غیرتی و عریانی تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام امین امینیان چهارشنبه شب در همایش ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر کاشان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: هم افزایی ایجاد شده در شهرستان کاشان سبب موفقیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شده است.

وی با اشاره به اینکه همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر قطره‌ای بیش نیست، افزود: همه واجبات خمس، زکات، نماز، جهاد، حج و روزه که هر کدام دریای عظیمی از آثار فردی و اجتماعی در جامعه دارد در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره آب در دریا است.

حجت الاسلام امینیان تأکید کرد: اگر به امر معروف و نهی از منکر توجه نشود همه واجبات الهی در جامعه نه تنها پیاده نخواهد شد بلکه آثار آن نیز از بین خواهد رفت ونابود خواهد شد.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب و عفاف نیست و حوزه کار امر به معروف و نهی از منکر به اندازه همه واجبات الهی و به اندازه همه دین و قوانینی است که در حاکمیت اسلامی باید اجرا شود.

معاونت شهرستان‌ها ومناطق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر در حوزه اقتصادی نیز وجود دارد، اما اگر بیشتر به موضوع حجاب و عفاف توجه می‌شود به دلیل اولویت آن است که در دستور کار دشمن قرار گرفته و دشمن روی آن سرمایه گذاری می‌کند.

به گفته وی امروز شبکه‌های مختلف معاند ساعت‌های زیادی از برنامه‌های خود را به موضوع حجاب اختصاص داده و برای آن سرمایه گذاری کرده اند.

حجت الاسلام امینیان با اشاره به اینکه دشمن برای حجاب در تابستان پیش رو برنامه ریزی وسیعی دارد، اظهار داشت: فتنه‌ای که پشت سرگذاشته شد فتنه بی حیایی و بی عفتی و بی غیرتی بود.

معاونت شهرستان‌ها ومناطق ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان یادآور شد: فتنه دشمن برای براندازی نظام با شکست روبرو شد، اما این فتنه تمام نشده است و فتنه بی عفتی و بی غیرتی و عریانی ادامه دارد و در فضای مجازی حاکمیت را تهدید می‌کنند با رسیدن تابستان برخواهند گشت.

وی افزود: انتظار می‌رود ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در فصل گل و گلاب و تابستان پیش رو در همه حوزه‌ها با هم افزایی و اتحاد بین بخشی که در شهرستان وجود با قدرت وارد شود.

سید قوام صفوی

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات