۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۳۲۵۸۱
امام جمعه موقت تهران مطرح کرد؛

تزلزل اشغالگران قدس/ برنامه ریزی برای حجاب صیانت از هویت ایمانی جامعه است

تزلزل اشغالگران قدس/ برنامه ریزی برای حجاب صیانت از هویت ایمانی جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با تمجید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بر لزوم ورود با برنامه به امر حجاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه 25 فروردین ماه با اشاره به شعار سال و لزوم مهار تورم، لزوم مردمی سازی اقتصادی را ضروری تر از همیشه عنوان کرد.

وی با اشاره به مبانی روشن امامین انقلاب، قانون اساسی و سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: هر کاری که مردم بتوانند آن را انجام دهند حرام است که دولتی ها انجام آن را به عهده بگیرند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تهیه برنامه برای اجرای تحولات اقتصادی اظهار داشت: مطالبه ما طراحی و ارائه نقشه راه اعتلای اقتصادی و برنامه های اقتصاد مقاومتی است که از همه مسؤولین به ویژه رئیس جمهور محترم انتظار داریم این برنامه را عملی و اجرایی کنند.

وی با اشاره به نظر نهایی رهبر معظم انقلاب در خصوص امر حجاب از اعلام نظر سران سه قوه و بیانیه وزارت کشور اعلام خرسندی کرد و افزود: زیست عفیفانه و صیانت از هویت ایمانی جامعه موضوع کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای جمعی است؛ شیاطین و دشمنان امت مسلمان نیات شومی در خصوص جامعه ایران داشتند که با سد محکم هویت دینی بانوان ما برخورد کردند و حتی در مواردی بانوان کم حجاب نیز واکنش نشان دادند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم مواجهه با برنامه در موضوع کشف حجاب ها در کشور و پرهیز از حرکات ناشایست، توجه همه جانبه به ابعاد مختلف مسأله را یادآور شد.

وی همچنین بخش های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و قانونی را در امر حجاب دخیل دانست که لازم است به طور سلبی و ایجابی اقداماتی صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکوه راهپیمایی روز قدس در توصیف وضعیت اشغالگران، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هیچگاه تا این اندازه روبه‌زوال و متزلزل نبوده و جبهه مقاومت نیز بسیار سرحال است.

وی با تقدیر از حضور مردمی در شبهای قدر و آرزوی قبولی طاعات مسلمین در ماه رمضان از شکوه مردمی راهپیمایی روز قدس نیز تمجید کرد.

خطیب جمعه تهران با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای بزرگی که میراث مبارک قدس را برای ما گذاشتند، خاطرنشان کرد: روح امام و شهدای ما به ویژه شهید راه قدس یعنی سردار سلیمانی از این حرکت مردمی قدس شاد می شوند.

وی در پایان خطاب به امت مسلمان بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی ملت های اسلامی در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی تأکید و جملاتی را به زبان عربی ایراد کرد.

ارسال نظرات