۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۲۷۸۱

محفل نورانی انس با قرآن کریم در جامعه‌الزهرا برگزار می شود

محفل نورانی انس با قرآن کریم در جامعه‌الزهرا برگزار می شود
کرباسی از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن و تجلیل از طلاب برگزیده جامعه الزهرا در جشنواره بین المللی قرآنی حدیثی جامعه‌المصطفی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم رسل کرباسی در گفت‌وگویی از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این محفل نورانی سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و معاونان و مدیران مراکز و مدارس حضور دارند و مهمان ویژه این محفل، استاد مهدی فروغی قاری بین الملل و حافظ کل قرآن کریم است.

کرباسی بیان داشت: این برنامه با حضور فعالان قرآن از جمله طلاب روزانه و خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها روز سه شنبه ۲۸ فروردین مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان ساعت ۱۶:۳۰ در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار می شود.

وی یادآور شد: بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی قرآنی حدیثی جامعه‌المصطفی، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با حضور خیل عظیمی از طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در رشته‌های شفاهی حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل و نیز مسابقات کتبی تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شد.

رئیس اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: طلاب غیر ایرانی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها همچون سال‌های گذشته با شرکت در این جشنواره که در دو بخش معارفی(کتبی) و شفاهی برگزار شد، با شرکت‌کنندگان مختلف این مسابقه از جمله نیجریه، نیجر، ماداگاسکار، تانزانیا، هند، عراق، پاکستان، افغانستان و.. .به رقابت پرداختند که ۱۲ نفر از بانوان طلبه برگزیده و یا شایسته تقدیر شدند.

وی عنوان کرد: در این محفل قرآنی، طلاب برگزیده این جشنواره بین المللی قرآنی حدیثی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات