۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۳۳۷۷۰

عیدی آیت‌الله وحید خراسانی به مردم مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

عیدی آیت‌الله وحید خراسانی به مردم مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد از عیدی حضرت آیت الله وحیدی خراسانی به مردم مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سجاد مظفر، نماینده دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۳ هزار جفت کفش در قالب «طرح دستگیری از مستمندان» در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: تعداد ۸ هزار جفت کفش در ابتدای ماه مبارک رمضان به مناسبت عید نوروز و آغاز سال جدید به کهگیلویه و بویراحمد رسید که بین نیازمندان شناسایی شده این استان توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به بیست و یکمین مرحله از طرح دستگیری از مستمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۵ هزار جفت کفش دیگر، ظهر روز پنجشنبه جهت توزیع بین نیازمندان به مناسبت عید فطر به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد.

وی ارزش ریالی ۱۳ هزار جفت کفش را ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است که در حد امکان این هدایا بین افرادی که واقعا نیازمند هستند توزیع شود.

نماینده دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشی از این هدایا سهم سادات می باشد که توسط روحانیون و افراد قابل اعتماد که شناسایی شده‌اند توزیع می شود. بخشی دیگر از این هدایا به نمایندگان شهرستاهای مارگون دنا، چرام، لنده، بهمئی و کهگیلویه جهت توزیع تحویل داد شد.

استاد مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج به عمق محرومیت استان اشاره کرد و گفت: استان اگر از لحاظ زیرساخت های فرهنگی جایگاهی پیدا کند، مشکلات آن تا حدودی برطرف شود و امید به بهبود هست.

حجت الاسلام مظفر در پایان به شیوه رفتاری امام علی علیه السلام که همان رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه است اشاره کرد و گفت: این شیوه می‌تواند راهگشای کارگزاران حکومتی در جامعه اسلامی امروزی باشد.

ارسال نظرات