۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۳۴۵۷۸
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

استمرار اهداف و آرمان‌های شهدا، وظیفه امروز همگان

استمرار اهداف و آرمان‌های شهدا، وظیفه امروز همگان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی وظیفه امروز ما را ادامه راه شهدا و استمرار اهداف و آرمان‌های شهدا دانست و گفت: همسران شهدا سیره شهدا را برای فرزندان بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار با خانواده معلم شهید محمد رضا خندان بر ادامه راه شهدا و استمرار اهداف و آرمان‌های شهدا تأکید کرد.

وی افزود: شهدا در مقطعی از زمان که احساس کردند انقلابی اسلامی برای دفاع از اسلام و نظام نیاز به فداکاری و از جان گذشتگی دارد راهی جبهه‌های نبرد با دشمن شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: شهید خندان با وجود اینکه شاغل و متأهل بود و دارای سه فرزند بود، اما وقتی احساس کرد اسلام و انقلاب اسلامی نیاز به کمک دارد و به تشخیص خودش به وظیفه‌ای که داشت عمل کرد.

وی رزمندگان متأهل را متفاوت از رزمندگان مجرد دانست و اظهار داشت: شهدا برای حفظ اسلام در لحظه‌ای که تشخیص دادند اسلام و انقلاب نیاز به فداکاری دارد، دلبستگی‌ها را کنار گذاشته و برای دفاع ازاسلام به میدان جهاد رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خداوند صابران را دوست دارد و صبر آن‌ها را جبران می‌کند، افزود: خداوند شکور است و کسی که برای اسلام صبر و استقامت کند خداوند جبران می‌کند.

وی وظیفه امروز ما را استمرار اهداف و آرمان‌های شهدا دانست و با اشاره به اینکه حفظ قرآن و اهل بیت(ع) و استمرار اهل بیت(ع) به معنای ولایت فقیه است، گفت: همسران شهدا سیره شهدا را برای فرزندان و نسل‌های آینده بیان کنند.

لازم به ذکر است، شهید خندان مدیر مدرسه آیت الله رضوی پر کار و پرتلاش و عاشق شهادت بود، سه بار به عنوان امدادگر عازم جبهه‌ها شد و عاقبت در بیست و سوم آذرماه سال ۶۶ به شهادت رسید از این شهید سه فرزند به یادگار مانده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات