۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۳۴۶۳۲
حجت الاسلام حسینی:

امربه معروف و نهی از منکر انسان ساز و جامعه پرداز است

امربه معروف و نهی از منکر انسان ساز و جامعه پرداز است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر انسان ساز و جامعه پرداز است، گفت: هدف از تربیت مربیان توانمند و جریان ساز در این عرصه مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید جعفر حسینی در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان، با بیان اینکه رویکرد دوره های آموزشی تربیت محور است، گفت: تربیت مربیان توانمند، علاقه مند و جریان ساز در استان لرستان مورد توجه قرار دارد.

مدیر اداره مربیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: هدف از برگزاری دوره های آموزشی این است که مساجد محل بتوانند در کنار هم پایگاهی برای آموزش امربه معروف و نهی از منکر که انسان ساز و جامعه پرداز است، تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان رویکرد آموزش محور پیدا کرده است، عنوان داشت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در تمام دوره های آموزشی از جمله دوره پایه، بینش یک و ۲ و بینش سه از استان های برتر بودند که این نشان دهنده اهمیت و ظرفیت بالای مردم برای یادگیری مباحث امربه معروف و نهی از منکر به صورت علمی و روشمند است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه تشکل های مردمی و گروه های مطالبه گر بر اساس چارچوب، ضوابط و استانداردهای صحیح امربه معروف و نهی از منکر تشکل های خود را شکل می دهند، گفت: این مهم سبب می شود امربه معروف ونهی از منکر نقش سازنده ای برای استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که اگر حرکت های اجتماعی بدون عمل، معرفت و دانش مختص خود شکل بگیرد، بیشتر از اینکه سازنده باشد سوزنده خواهد بود و مشکلات جدیدی را برای استان ایجاد می کند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات