۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۳۴۷۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است

دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی وجود امام رضا (ع) را برای ایران اسلامی برکت دانست، گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در مراسم افتتاح چایخانه امام رضا (ع) در کاشان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، گفت: چایخانه امام رضا(ع) باید مظهر رحمت رحمانی و رحیمی امام رضا (ع) باشد.

وی افزود: امام رضا (ع) هم رحمتِ رحمانی و هم رحمت رحیمی دارد، رحمتِ رحیمی ویژه متقین است، اما رحمت رحمانی امام رضا (ع) برای همه است و همه را شامل می‌شود حتی آن‌هایی که نسبت به امام رضا (ع) معرفت کمتری دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه چایخانه امام رضا (ع) باید مظهررحمتِ رحمانی و رحیمی امام رضا (ع) باشد، افزود: متولیان چایخانه امام رضا (ع) این مکان را باز گذاشته تا تمام افراد و گردشگران با هر گرایشی که به کاشان می‌آیند از فیض وجود امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: وی در روایتی امام رضا (ع) می‌فرماید، اگر می‌خواهید در قیامت جایگاه شما به من نزدیک باشد با همه خوش اخلاق باشید و با خانواده خود مهربانتر باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه وجود امام رضا (ع) برای ایران اسلامی برکت است، گفت: دهه کرامت و ایام منتسب به ولادت امام رضا (ع) فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم جامعه باید از ائمه اطهار (ع) که نمونه کرامت هستند الگوبرداری کنند، افزود: حضرت معصومه (س) خواهر بزرگوار هشتمین امام شیعیان الگویی ارزشمند برای زنان و دختران ما محسوب می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات