۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۳۴۸۵۵
استاندار لرستان:

خدمت به مردم، حرکت در راه شهدا است

خدمت به مردم، حرکت در راه شهدا است
زیویار با تأکید بر اینکه باید به مأموریت هایی که بر دوش داریم عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم، گفت: خدمت به مردم حرکت در مسیر شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت گفت: در این ایام که قرار داریم مصادف است با سالگرد شهادت حدود 300 شهید حاج عمران که مایه افتخار مردم لرستانی‎ می باشد.

استاندار لرستان افزود: برای نسل ما این‌گونه تداعی شده که حاج عمران بخشی از خاک لرستان است، در حالی که این استان مساحت زیادی ندارد، اما به شهادت رسیدن این تعداد از همشهریان ما هیچ گاه از خاطرمان بیرون نخواهد رفت.

زیویار عنوان کرد: نسل قبلی کار خودش را به خوبی انجام داد و ما هم که هم‌نسل‌های آنان بودیم باید با عمل به هدف‌گذاری‌های آن عزیزان که جانشان را برای این کشور فدا کردند، از شهدا الگو گرفته و متوجه این مأموریت باشیم.

وی با بیان اینکه با الگو گیری از شهدا باید کارنامه خوبی ارائه کنیم، تصریح کرد: باید ببینیم نسل فعلی و نسل‌های آینده چه تکلیفی در این راستا دارند که در سازوکارهایی همچون شورای ترویج و کنگره شهدا مشخص می‌شود، به این جهت که باید ادای دین و حقی که بر گردن ما دارند را ادا کنیم، زیرا در مقطعی حساس که ارزش‌های کشور تهدید شد این مردان مقاوم به پا خواستند.

زیویار تأکید کرد: افتخار داریم در کنگره شهدای استان لرستان در سال جاری برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم و در این راستا ملاقاتی نیز با رهبر معظم انقلاب ترتیب داده‌ایم، در این رابطه وضعیت استان لرستان خوب است اما باید دل و روح و جانمان را هم با آن همراه کنیم و کارمان را صرفاً به صورت اداری انجام ندهیم تا شرمنده بزرگوارانی که این روز مصادف با شهادتشان است و همچنین 6 هزار و 550 شهید استان نشویم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات