۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۳۶۰۳۵

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با خانواده شهید حبیب زاده

دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان با خانواده شهید حبیب زاده
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی شهادت را یک مقام والا نزد خداوند دانست و گفت: شهدا مردان بی ادعا و با اخلاصی بودند که در بین ما زندگی کردند و خداوند خریدار آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب دربرنامه «یک روز هفته با شهدا و ارزش گذاری به مقام ایثارگران» در دیدار با والده شهید احسان حبیب زاده، گفت: شهدا مردان بی ادعا و با اخلاصی بودند که در بین ما زندگی کردند و خداوند خریدار آن‌ها شد.

وی شهادت را یک مقام والا نزد خداوند دانست و با اشاره به اینکه شهیدحاج قاسم سلیمانی می‌گوید چهل سال دویدم تا خدا شهادت را به من بدهد، افزود: شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان وقتی به دیدار والده چهار شهید کاشانی بارفروش می‌رود از او می‌خواهد از فرزندان شهیدش بخواهد برای او درخواست شهادت کند و به شهادت رسید.

به گفته وی شهدا مردان بی ادعا و مخلصی بودند که در بین ما زندگی می‌کردند و خداوند خریدار آن‌ها شد و آن‌ها را با بالاترین قیمت خریداری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهدا از زمان شهادت خود نیز آگاه هستند و اطلاع دارند، اظهار داشت: شهدا در دامن مادرانی تربیت شدند و پرورش داده شدند که نزد خداوند مقام دارند.

لازم به ذکر است، شهید احسان حبیب زاده که بسیار با اخلاق بود در دوران دبیرستان در کوره آجرپزی به پدر کمک می‌کرد و به مشکلات مردم در شهر‌ها و در جبهه به رزمندگان رسیدگی و کمک می‌کرد و عاقبت در بیست سالگی به شهادت رسید، ابوی شهید دو برادر دارد یکی از برادران او یک شهید و بردار دیگر او دو فرزنداش به شهادت رسیده و مجموعا این خانواده چهار شهید تقدیم اسلام کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات