۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۳۶۰۷۰
داغ‌های ناتمام برای یک مماشات؛

وقت برخورد با فتنه‌گری علیه نظم عمومی و امنیت ملی نیست؟

وقت برخورد با فتنه‌گری علیه نظم عمومی و امنیت ملی نیست؟
اگر هر کسی که داغدار عزیزش است و دست به هر اقدام و زبان به هر بیان نسنجیده و ناصوابی بگشاید و به خاطر داغدار بودن یا زبان باز کردن رسانه‌های معاند، مورد پیگرد و تعقیب قضایی قرار نگیرد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روز گذشته خانواده کیان پیرفلک اقدام به برگزاری مراسمی به مناسبت سالگرد تولد کیان در مزار او کردند. طبق اخبار منتشر شده اولیه، خانواده کیان پیرفلک از نیروهای انتظامی درخواست کرده بودند که در محل این مراسم حاضر شوند تا در صورت بروز مشکل، بتوانند کمک کنند که فراجا نیز به همین منظور نیروهای خود را در محل مراسم مستقر ساخته بود.

پس از پایان مراسم، ناگهان یک دستگاه خودروی تیبا به سمت نیروهای مستقر در ایست و بازرسی حمله کرد. در حمله اول سرگرد محمد قنبری توسط خودرو زیرگرفته شد و به شهادت رسید. حتی فرد مهاجم پا را فراتر گذاشت و اقدام به دور زدن و حمله مجدد به سمت نیروهای مستقر کرد که در حمله مجدد به نیروهای مستقر در ایست و بازرسی، یک سرباز وظیفه را مجروح ساخت. نیروهای پلیس دیگر نیز برای متوقف ساختن خودروی مذکور اقدام به تیراندازی به خودرو نمودند که موجب جراحت شدید راننده خودروی مذکور و انتقال وی به بیمارستان شد؛ اما ضارب در بیمارستان می‌میرد. ضارب نیز کسی نبود جز پویا مولایی‌راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک یعنی ماه‌منیر مولایی راد که این اقدام تروریستی را انجام داده بود.

البته نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نیز در توییت و خبری نوشت که «بدون شک رأفت اسلامی و مماشات با این‌گونه افراد که بعضا داغ‌دار عزیزان کشته شده خود در جریان اغتشاشات پائیز گذشته نیز هستند، تا جایی قابل توجیه است که مخل اصلی‌ترین رکن حیاتی در شئون مختلف زندگی مردم یعنی «امنیت پایدار» نباشد، چرا که در غیر این صورت حقوق عامه مردم قربانی امیال شخصی این افراد شده و حاکمیت مجوزی قانونی برای مدارا با تداوم چنین اقداماتی ندارد.»

چنین موضع گیری بعد از تغییر دبیر شورای عالی امنیت، موضعی ستودنی و قابل توجه است. حتی بسیاری از کاربران و رسانه‌ها در فضای مجازی نیز درباره این حادثه واکنش نشان دادند. آن‌ها با ابراز تنفر نسبت به اقدامات ماه‌منیر مولایی راد و دروغ‌گویی‌های مداوم وی که موجب تشویش اذهان عمومی و مصداق بارز نشر اکاذیب است، از قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درخواست برخورد جدی با مادر کیان پیرفلک را کرده‌اند. در حقیقت عامل اصلی حادثه روز گذشته ایذه، ماه منیر مولایی راد است که به هر بهانه آتش بیار معرکه می‌شود. ماه منیر مولایی راد نشان می‌دهد که رأفت اسلامی درباره برخی اشخاص، باعث زحمت اسلام است و موجب تنبه شخص یا اشخاصی مثل ماه منیر مولایی راد یا امجد امینی نیست.

مادر کیان پیرفلک و پدر مهسا امینی از جمله افرادی بودند که از روز اول حادثه درباره فرزندانشان با دروغ‌گویی و همراهی با رسانه‌های ضد انقلاب باعث شدند که کشور درگیر آشوب شود. تا امروز بیش از صد شهید و کشته به‌خاطر این دروغ بزرگ در کشور برجای مانده است. هنوز برخی از خسارت‌های اغتشاشگران در شهرهای مختلف جبران نشده است؛ اما این دو دروغگوی بزرگ زیر سایه رأفت اسلامی، به اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه خودشان ادامه می‌دهند و تبدیل به اپوزیسیونی در داخل کشور شده‌اند.

همچنان که پای صهیونیست‌ها در حمایت و پشتیبانی از اقدامات ماه منیر مولایی راد در برگزاری مراسمات و ... مشهود است و این خانم نیز علناً با انتشار برخی تصاویر و نمادها به ترویج و تبلیغ همجنس‌بازی می‌پردازد و علناً در مقابل ساختمان‌های متعلق به سپاه پاسداران از خود عکس می‌اندازد تا به نوعی ساختارهای حکومت را تهدید نماید، چرا بایستی مسؤولان دربرابر این اقدامات سکوت پیشه کنند؟ کسی که با رفتارها و فعالیت‌های دامنه دار خود در هر برهه زمانی، آتش به پا می‌کند، چرا یک بار برای همیشه با برخورد قاطعانه قضایی مواجه نمی‌شود؟ از قدیم گفته‌اند، مرگ یک بار، شیون هم یکبار.

تا چه زمانی باید شاهد این باشیم که خانواده‌های نیروهای حافظ امنیت داغدار عزیزانشان شوند؟ مگر پنج فرزند خردسال شهید سرافراز، محمد قنبری چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان ساده اندیشی و تساهل نسبت به یک ضدانقلاب را این گونه پس بدهند؟ اگر خبر فعالیت‌ها و دریافت حقوق توسط ماه منیر مولایی راد از آموزش و پرورش صحیح است، چرا بایستی یک مروّج نماد همجنس‌بازان، از نهاد آموزش و پرورش حقوق دریافت نماید و حتی اگر به سر کلاس درس می‌رود، حتماً افکار و عقاید پوچ و پلید خود را به دانش آموزان معصوم منتقل نماید؟

اگر روز اول یک برخورد قاطعانه با این افراد می‌شد، دیگر امروز شاهد این نبودیم که فردی مانند ماه منیر مولایی راد سر بلند کند و با تهیه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند، کاری بکند که یک به یک بر تعداد خانواده‌های شهید افزوده گردد. اگر هر کسی که داغدار عزیزش است و دست به هر اقدام و زبان به هر بیان نسنجیده و ناصوابی بگشاید و به خاطر داغدار بودن یا زبان باز کردن رسانه‌های معاند، مورد پیگرد و تعقیب قرار نگیرد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات