۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۶۵۹۰
حجت الاسلام محبی:

شهید «سجاد امیری» برای خطه کرمانشاه مایه سربلندی است

شهید «سجاد امیری» برای خطه کرمانشاه مایه سربلندی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام محبی گفت: شهدایی همانند شهید سجاد امیری برای خطه شهید پرور کرمانشاه مایه سربلندی هستند و باید زندگی این شیرمرد برای نسل جوان الگو قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام علی محبی و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز با خانواده شهید مدافع امنیت شهید سجاد امیدی دیدار کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: شهیدان نزد پروردگار متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین همه ما باید رهرو این عزیزان و ایثارگران باشیم.

حجت الاسلام محبی افزود: خوش به سعادت شهید سجاد امیری که خداوند شهادت را نصیب وی کرد و امروز این شهید با امام حسین علیه السلام همنشین است و این افتخار بزرگی برای هر مسلمانی محسوب می گردد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طبق فرمایش انبیا الهی و بزرگان دین بهترین نوع مرگ برای هر انسانی شهادت در راه خداست، زمانی که جسم از روح انسان جدا می شود در جایی که روح کمال می رسد، شهادت هست، همان طوری که حضرت علی علیه السلام در زمان شهادتش گفت که به خدای کعبه رستگار شدم.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شهدایی همانند شهید سجاد امیری برای خطه شهید پرور کرمانشاه مایه افتخار و سربلندی هستند و باید زندگی این شیرمرد کرمانشاهی برای نسل جوان الگو قرار گیرد./1400/

ارسال نظرات