۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۳۷۰۸۳
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

همه باید درصدد احیای شعائر باشیم

همه باید درصدد احیای شعائر باشیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: باید از منابع عظیم موقوفات که واقف برای احیای عید غدیر وقف نموده به شکل گسترده استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در جلسه برنامه ریزی جشن غدیر که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، از غدیر به عنوان حیات دوباره اسلام یاد شد.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این جلسه گفت: پیشینیان ما موقوفات زیادی برای خرج کردن در عید غدیر دارند، لذا باید از این موقعیت استفاده نماییم.

وی با انتقاد از عدم توجه سازمان های مسئول صیانت از موقوفات مردمی در قبال عید غدیر افزود: در مقابل زحمات و تلاش هایی که امیر المومنین علیه السلام برای اسلام کشیده تمام زحمات و تلاش های ما  هیچ نیست.

آیت الله علما افزود: باید از منابع اهل سنت برای وحدت در غدیر استفاده نمود، لذا ما منابع اعم از مادی و معنوی بسیار زیاد داریم باید تلاش شود و این منابع مدیریت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: اسلام با شعائر زنده است، لذا باید همه درصدد احیای شعائر باشیم و از امکانات موجود برای بسط و گسترش این معنوبت استفاده نماییم./1400/

ارسال نظرات