۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۳۷۶

کتاب «لحظه ها برکه برکت»ایده های معرفتی و تربیتی برای پاسداشت عید غدیر خم

کتاب «لحظه ها برکه برکت»ایده های معرفتی و تربیتی برای پاسداشت عید غدیر خم
به همت مرکز فرهنگی آینده سازان، کتاب «لحظه ها برکه برکت» ویژه مربیان، مبلغان و فعالین فرهنگی دوره متوسطه اول و دوم در اخیار علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، به همت مرکز فرهنگی آینده سازان، کتاب «لحظه ها برکه برکت» ویژه مربیان، مبلغان و فعالین فرهنگی دوره متوسطه اول و دوم در اخیار علاقه مندان قرار گرفت.

این کتاب با موضوع ایده های معرفتی - تربیتی جهت پاسداشت عید بزرگ غدیر به همراه سبد ایده برای اجرایی سازی هر ایده مطرح شده است و کتابی کاربردی و کم حجم بوده و خدمتی نوآورانه از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، برای کمک به مبلغان و مربیان در جهت تسهیل گری اهداف تربیتی و معرفتی می‌باشد.

علاقه مندان جهت استفاده از نسخه الکترونیکی کتاب از طریق اینجا اقدام کنند.

در مقدمه کتاب آمده است: بــرای داشــتن یــک برنامــه منســجم بایــد نقشــه راهــی در دســت داشــت. ایــن نقشــه راه بــا  همفکری و مشــورت، دقیق تــر و کارآمدتــر خواهــد بــود. امــام صــادق (علیه السلام) برای مشورت دســتورالعملی دارنــد کــه نشــان می‌درد بخــور دهــد، همفکری بــا هرکســی هــم خــوب نیســت و باید در انتخــاب کمک کارمان وســواس بــه خــرج دهیــم.

پنــج ویژگــی آدم هــای به درد بخور این طــور منعکــس شــده اســت: ۱. تقوا، خیرخواهی، تجربه، علم و عقل و حــالا دوســتانمان در مرکــز آینده ســازان بــا همفکــری و مشــورت هــم بــه ســاختاری بــرای تبلیــغ و یــادآوری جایــگاه ایــن روز و بزرگداشــت جایــگاه پــدر همــه رسیده اند و دست در دست هم به سمت برکــه پربرکــت خــم حرکــت می‌کنیم و با حضور در کنار پدران خودمان به انعــکاس ایــن رخــداد اساســی اســلام می‌پردازیم.

 

ارسال نظرات